Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل گفت: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کیامهر با حضور ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل، ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و جمعی از مسوولین شهرستانی و محلی امروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:پایگاه محور بابل به سیمرغ برای پوشش امداد رسانی حدود ۴۰ هزار نفر از مردم این محور، بخش‌هایی از کمربندی شرقی شهر بابل و بلوار شهید یاسینی خدمات رسانی خواهد کرد.

دکتر لعلی گفت:این پایگاه با بودجه‌ای حدود ۲۰ میلیارد ریال توسط خیرین منطقه ساخته شده و با بودجه‌ای حدود ۶۰ میلیارد ریال جهت تامین آمبولانس و نیرو و تجهیزات امدادرسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تامین اعتبار شد.

او افزود: ۴ پایگاه به جمع پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل از ابتدای شروع بحران کرونا تاکنون اضافه شده و در حال حاضر ۱۵ پایگاه اورژانس در مناطق مختلف شهرستان بابل در حال امداد رسانی به مردم شهرستان هستند.

رئیس اورژانس بابل گفت: ۵ پایگاه دیگر در مناطق مختلف شهرستان بابل در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان تابستان سال ۱۴۰۰ بخش زیادی از این پایگاه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس بابل علوم پزشکی بابل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد