Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:20:55 GMT

واکنش گروه‌های فلسطینی به درگیری مسلحانه در جنین

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۳۳۰

واکنش گروه‌های فلسطینی به درگیری مسلحانه در جنین

گروه‌های فلسطینی به درگیری مسلحانه بامداد امروز بین نیروهای فللسطینی و نظامیان اسرائیلی در جنین واکنش نشان دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در درگیری مسلحانه بامداد امروز پنجشنبه نیروهای امنیتی فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در جنین، 3 فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد که درگیری مسلحانه عناصر سرویس‌های امنیتی فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در جنین، اقدامی شجاعانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوزی برهوم سخنگوی حماس تصریح کرد که سرویس‌های امنیتی فلسطینی در درگیری مسلحانه امروز در جنین روحیه مبارزاتی عالی خود را به نمایش گذاشتند.

برهوم اشاره کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند سد راه ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست شود.

از سوی دیگر، سخنگوی جهاد اسلامی هم اظهار داشت که جنین بار دیگر مجد و بزرگی خود را نشان داد و 3 نفر از فرزندان خود را در راه دفاع از این سرزمین فدا کرد.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی در غزه تاکید کرد که مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی و آزادی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت بلکه راه را به سمت آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان هموار خواهد کرد.

جبهه خلق عنوان کرد که مقابله سرویس‌های امنیتی فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی نشان داد که فرهنگ مقاومت و شهادت در درون ملت فلسطین ریشه دوانده است.

شهادت 2 فلسطینی و کشته شدن 1 نظامی صهیونیست در شمال کرانه باختری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی فلسطینی درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سارا میرحقی ساعتچی، اظهار کرد: اغلب زنان باردار می‌دانند که خوردن برخی مواد غذایی یا ویتامین‌ها ممکن است برای جنین خطرناک باشد، اما شاید به این موضوع دقت نکنند که برخی از موادی که از طریق پوست جذب می‌شود مانند کرم و لوسیون‌ها نیز ممکن است بر سلامت جنین تأثیرگذار باشد.

این کارشناس سازمان غذا و دارو در رابطه با مصرف کرم ضد آفتاب برای خانم های باردار و کودکان تصریح کرد: برای این گروه توصیه می‌شود، از ضدآفتاب های فیزیکی یا مینرال استفاده کنند که دارای فیلترهای فیزیکی زینک اکساید یا تیتانیوم دی اکساید هستند. 

 میرحقی ساعتچی گفت: در صورت مصرف ضدآفتاب‌های حاوی رنگدانه باید در رابطه با مصرف ضدآفتاب‌های رنگی دقت شود میزان کافی از ضدآفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه