Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در گروه C مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ابتدا می‌خواهم بار دیگر رضایت خودم را برای پیروزی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم، فشار روانی زیادی در این بازی برای بازیکنان ایجاد شده بود و ما توانستیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حالا از بازیکنانم می‌خواهم آن دیدار را فراموش کنند. در فوتبال کاری به خاطرات و اتفاقات گذشته نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با تیم فوتبال کامبوج افزود: کامبوج را دستکم نمی‌گیرم و احترام زیادی برای این تیم قائلم. بازی‌های این تیم را نگاه می‌کنم و متوجه شدم نتایجی که می‌گیرد، شبیه به عملکردشان نیست. دوست دارم باز هم از تیم خود بخواهم روی این بازی تمرکز داشته باشند.

اسکوچیچ اظهار داشت: ما برای بردن به میدان می‌رویم درحالی‌که احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دیدگاهش درباره نتایج سایر گروه‌ها که می‌توانند روی صعود تیم ملی ایران تأثیرگذار باشد، چیست؟ گفت: برای حداکثر امتیازات به بحرین آمده‌ایم و با اما و اگر کاری نداریم. تمام بازیکنان تمرکز روی این موضوع دارند. با شایدها کاری ندارم. هر چه داریم برای هر بازی می‌گذاریم و حداکثر امتیاز را می‌خواهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج دراگان اسکوچیچ مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • سرشاخه کاری راهی برای جوان سازی درختان گردو
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان