Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران گفت: ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

به گزارش مشرق، در حاشیه سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ که امروز در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز بحث بازگشایی دانشگاه ها و افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه تهران افزود: ما امیدواریم با افزایش واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد حضور دانشجویان در کلاس های درس باشیم.

وی در ادامه به اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: در ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

نیلی با بیان این مطلب که دانشگاه ها خوابگاه ها را برای حضور دانشجویان آماده و بازسازی کرده اند، گفت: طبیعتا این آمادگی را داریم که هر زمان واکسیناسیون انجام شد، پذیرای دانشجویان باشیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مستقل از اینکه شیوه آموزش دانشجویان چقدر مجازی و چقدر حضوری باشد، حضور دانشجو در دانشگاه امر پسندیده ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان دقیقی را برای واکسینه کردن دانشجویان و اساتید به شما اعلام کرده اند، گفت: هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند؛ چرا که این امر بستگی به این دارد که واکسن خارجی تهیه شود و یا اینکه واکسن داخلی چه زمانی مجوز بگیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه ها اخبار داغ دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها

دریافت 17 MB کد خبر 6085715

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها