Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: میزان آبرسانی به عشایر کشور طبق برنامه‌ریزی امسال هفت میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب است.

به گزارش ایمنا، شاهپور علایی مقدم اظهار کرد: اعتبار برای آبرسانی به عشایر از صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود و سالانه به صورت مستمر تا پایان برنامه پنج‌ساله ادامه می‌یابد.

وی، سازمان امور عشایر ایران را مجموعه برجسته زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در پیش‌بینی و تأمین اعتبار برای جبران خسارات خشکسالی بیان کرد و گفت: برنامه‌ریزی مقابله با خشکسالی در سازمان امور عشایر ایران از اسفند سال گذشته و فروردین امسال و پیش از بروز آثار خشکسالی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم افزود: در این زمینه ۵۰۰ میلیارد ریال برای پشتوانه ضمانت تولید زنجیره عشایر از بانک‌ها پیش‌بینی شد.

وی به اختصاص هشت هزار میلیارد ریال برای مقابله با آثار خشکسالی برای عشایر اشاره و اضافه کرد: سازمان امور عشایر ایران ماه‌ها قبل از بروز خشکسالی برای مدیریت آثار این پدیده و تبعات آن هماهنگی‌هایی انجام شد.

عشایر به فکر تکمیل زنجیره تولید باشند

رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به دغدغه‌های مختلف عشایر در حوزه تولید گفت: عشایر همیشه دغدغه تولید و پرورش دام از تأمین علوفه تا فروش گوشت دارند، ولی در میان دغدغه‌های آنان جای تکمیل زنجیره تولید خالی است.

وی با اشاره به تکمیل زنجیره تولید به عنوان اساسی اقتصادی گفت: عشایر چرا دائم به فکر مراحل اولیه پرورش، تولید و سلامت دام هستند ولی در بخش فروش به فکر تکمیل زنجیره به منظور تأمین بازار نیستند.

وی تاکید کرد: برند نام عشایر تضمین کننده کیفیت گوشت تولیدی آنان است و با برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره از طریق فناوری قطعه‌بندی، بسته‌بندی و ارتباط با بازار مناسب، عشایر می‌توانند محصول خود را به فروش برسانند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران یادآور شد: این سازمان برای راهسازی ویژه عشایر ردیف اعتباری ندارد و دراین مورد استانداری‌ها باید ورود کنند و به خدمات مناسب به عشایر بپردازند.

علایی قدم، به نزدیکی بازار بزرگ تهران به عشایر استان سمنان اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌تواند بازار هدف مناسبی برای عشایر باشد، عشایر با بسته‌بندی مناسب و برچسب گوشت تولید عشایر می‌توانند حتی بازار شمال تهران را جلب کنند.

کد خبر 499700

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عشایر کوچ عشایر نیازهای عشایر بیمه روستاییان و عشایر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان امور عشایر ایران تکمیل زنجیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان سید مجتبی ابطحی اطلاعات دست اولی از عملیات وعده صادق ایران که بر علیه اسرائیل انجام شد ارائه کرد. بخش‌های از این نکات و اطلاعات جدید را اینجا می خوانید.

بیشتر بخوانید: در شب عملیات ۱۰۳ جنگنده خارجی درگیر نبرد با پهپادها و موشک های ایرانی بودند | ۱۲ موشک هاپیرسونیک شلیک کردیم که... آخرین تماس را مقامات مصری ۳ ساعت پیش از عملیات داشتند و التماس می‌کردند که این کار انجام نشود. احدی از مسئولان، فرماندهان، اعضای هیأت دولت و کسانی که در شورای امنیت ملی هستند، هیچ کدام نگفتند که نزنید بلکه همه می‌گفتند بزنیم و خودمان هم بزنیم؛ این درحالیست که اگر ظریف وزیر خارجه و حسن روحانی رئیس‌جمهور بود معلوم نبود که چه بر سر ما می‌آمد. بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه، کروز ظرف ۳ ساعت و پهپاد طی ۷ ساعت به دشمن رسیدند. ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ اولین دسته پهپادی راهی شد تا سیستم‌های پدافندی دشمن را درگیر کند. کل پهپادهایی که ایران استفاده کرد در مجموع زیر ۲۰ میلیون دلار خرج برداشتند. بعد از پهپادها موشک‌های ما شلیک شد و تمام ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به فضل الهی به هدف اصابت کرد و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد. فرماندهان ما در ۷ ساعت در یک اتاق عملیات نشستند و با همه اتاق‌های فکر منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جهانی درگیر شدند. ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوئیس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احزار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم. آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم. کد خبر 845050 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران