Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از دیدار برابر ایران برای روحیه دادن به بازیکنان دست به اقدام خاصی زد که البته این اقدام او هم جواب نداد.

به گزارش ایسنا و به نقل از العالم، در یکی از حساس ترین بازی های انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال بحرین و ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط سیاسی دو کشور و اتفاقات دیدارهای قبلی دو تیم باعث شد این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

شیخ  ناصر بن حمد آل خلیفه وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از بازی لباس ورزشی به تن کرد و به میان ملی پوشان رفت. او این سخنان را برای روحیه و تحریک بیشتر بازیکنان بر زبان آورد: "سربازان ما به خاطر دفاع از مردم یمن در این کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند. من این پرچم ها را از شانه های آنها که بلافاصله از جنگ برگشتند برداشتم و آنها را به شما بازیکنان هم که سربازان وطن هستید می دهم. من همواره این پرچم ها را به اشخاصی می هم که به دنبال افتخار برای کشور هستند و چه در داخل و چه در خارج در حال جنگ هستند. من امروز این پرچم را به شما می دهم. آنها را از ۲۶ قهرمانی که بلافاصله از جنگ در یمن برگشتند گرفتم و به شما می دهم."

در ادامه سخنان سیاسی وزیر ورزش و جوانان بحرین به بازیکنان، قبل از رویارویی با ایران آمده است: این پرچم ها را در اتاق هایتان نگه دارید و هر روز به آنها نگاه کنید. به خود بگوید که این فرد بدون هیچگونه چشمداشت و تنها برای دفاع از دین و عربیت راهی یمن شد.

رییس شورای عالی جوانان و ورزش بحرین بعد از بازی هم گفت: در فوتبال برنده و بازنده وجود داد. درست است که ما شکست خوردیم اما آن چه که اخیرا در تیم ملی دیدیم یک انسجام و حماسه ملی بود و نشان می دهد که همه ما برنده هستیم. ما برای این پرچم به انسجام ملی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: ما به هنگام پیروزی خوشحال می‌شویم و به هنگام شکست هم در کنار تیم ملی خود خواهیم بود. باید تاکید کنیم که روحیه ما بالاست و به طرف کسب بهترین‌ها در حرکت هستیم. باید تلاش کادر فنی و بازیکنان را با وجود این شکست ستود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز عصر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان فیروزگر تهران از استاد ابوالقاسم رایگان داور سابق کشتی و نویسنده کتاب گنجینه فنون کشتی عیادت کرد.

استاد رایگان متولد سال ١٣٠٩ در سال ١٣٣۴ کار مربیگری و داوری کشتی را آغاز کرد و قضاوت کشتی نامدارانی چون جهان پهلوان تختی و جهانبخت توفیق را در آن سال‌ها عهده‌دار بود.

این مربی-داور کشتی با سابقه در سال ١٣٨٢، کتاب ارزشمند گنجینه فنون کشتی آزاد و فرنگی را از نزدیک به ۵٠ سال تجربه خود به رشته تحریر درآورد.

رایگان از هجدهم فروردین در بخش ICU این بیمارستان بستری است.

کد خبر 6080204

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان