Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@14:43:12 GMT

ماجرای روغن کرمانشاهی مادر علی انصاریان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۸۱۸

ماجرای روغن کرمانشاهی مادر علی انصاریان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی انصاریان در زمان حیاتش همواره از علاقه خاص خود به مادرش می‌گفت و همه از وابستگی او به مادرش خبر داشتند. میلاد منصوری، کارگردان فیلم کولبرف خاطره جالبی درباره مادر علی انصاریان دارد: همیشه می‌گفت تمام زندگی‌ام مادرم است و مطمئنم اگر بود این جایزه را به مادرش تقدیم می‌کرد و ما هم قطعا این کار را انجام خواهیم داد و به دست ننه علی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ‌ترین خاطره‌ مربوط به مادر علی بین علی انصاریان و حسین سلیمانی بود که به ماجرای «روغن ننه علی» معروف است. علی مدام به حسین می‌گفت این روغن ننه ما را نمی‌آوری؟ که بعدا ما فهمیدیم داستان این بوده برای مادر علی انصاریان از یک جا روغن کرمانشاهی فرستاده‌اند که به دست حسین سلیمانی رسیده و او هم روغن را به علی نمی‌داد. علی هم همه جا این را می‌گفت حتی در یک مصاحبه‌اش گفت:« در نهایت سلام می‌رسانم به حسین سلیمانی؛ لطفا این روغن مادرم را بیاور!»

برای خواندن مشروح این گزارش به اینجا بروید.

258 251

کد خبر 1523837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی انصاریان علی انصاریان مادر علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید یک ویتامین برای زنان

آفتاب‌‌نیوز :

فواید مهم این ویتامین شامل درمان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی مانند درد قفسه سینه، فشار خون بالا و گرفتگی یا انسداد رگ‌ها است.

ویتامین‌ای به گروهی از ترکیبات محلول در چربی گفته می‌شود و خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد.

آنتی‌اکسیدان‌ها ترکیباتی هستند که اکسیداسیون را مهار می‌کنند. اکسیداسیون یک واکنش شیمیایی است که می‌تواند مولکول‌های مضری موسوم به رادیکال‌های آزاد را تولید کرده و از این طریق به سلول‌های بدن موجودات زنده آسیب برساند.

ویتامین‌ای همچنین برای سیستم ایمنی بدن بسیار اهمیت دارد. بدن انسان خود قادر به تولید این ویتامین نیست و مصرف مواد خوراکی نظیر دانه‌های روغنی مانند فندق، گردو و همین‌طور روغن زیتون و روغن آفتاب‌گردان می‌تواند نیاز بدن به ویتامین‌ای را تامین کند.

یکی از خواص ویتامین‌ای برای زنان، کمک به تنظیم هورمون‌های بدن است. جلوگیری از سقط جنین در دوران بارداری، درمان خشکی و شکنندگی ناخن‌ها و جلوگیری از گرگرفتگی از دیگر خواص ویتامین‌ای برای زنان است.

همچنین مصرف این ویتامین در زنان باعث کاهش انقباضات و درد‌های عادت ماهانه می‌شود.

با این حال پزشکان تاکید دارند: اگرچه این ویتامین برای زنان نتایج مثبت زیادی به همراه دارد، اما بهتر است زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود چراکه استفاده بیش از اندازه آن می‌تواند عوارض جانبی متعددی نظیر مشکلات پوستی یا گوارشی در پی داشته باشد.

متخصصان تغذیه همچنین تاکید دارند: بر خلاف آنچه تاکنون تصور می‌شد برای جذب ویتامین‌ای نیازی به مصرف هم‌زمان چربی نیست. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد ویتامین‌ای حتی در مواردی که شرکت‌کنندگان تا ۱۲ ساعت بعد، چربی مصرف کرده‌اند نیز جذب بدن آن‌ها شده و سودمند بوده است.

بنابر گزارش سایت «مای فود دیتا»، برخی مواد غذایی حاوی بالاترین مقادیر ویتامین‌ای شامل تخمه آفتابگردان، بادام‌ها، آووکادو، اسفناج، کیوی، کلم بروکلی، ماهی قزل آلا، روغن زیتون و میگو هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • نمازگزاران کرمانشاهی از حمله سپاه پاسداران به اسراییل حمایت کردند
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم