Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:45:59 GMT

ستاره تراکتور دیدار با پرسپولیس را از دست داد ؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۸۵۵

ستاره تراکتور دیدار با پرسپولیس را از دست داد ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال تراکتور که در روز سی‌اُم خرداد ماه باید در مسابقه سوپرجام فصل ۹۹-۹۸ مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، در این بازی مصدومان پُر تعدادی خواهد داشت که امروز هم یک‌نفر دیگر به جمع این بازیکنان آسیب دیده اضافه شد.

تراکتور که پس از دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم، در مسابقه معوقه مقابل فولاد خوزستان محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی و حبیب فرعباسی را در اختیار نداشت و همچنین پیمان بابایی را در لحظات ابتدایی این بازی از دست داد، اکنون با یک مصدوم دیگر مواجه شده تا دست رسول خطیبی خالی‌تر از قبل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ایمانی ، هافبک باتجربه تراکتور که در این فصل دو مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده ولی در ۲۱ دیدار دیگر حضور ثابت داشته، در جریان تمرینات سرخ‌پوشان آذربایجان با آسیب دیدگی نسبتا شدیدی مواجه شد تا مثل دیگر مصدومان به احتمال زیاد مقابل پرسپولیس غایب باشد.

ایمانی در شرایطی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند که در همین حین، سرماخوردگی جدی هم پیدا کرده تا نتواند تمرینات انفرادی و بازتوانی را انجام دهد و به استراحت بپردازد.

در این شرایط به احتمال فراوان علاوه بر پیمان بابایی و هادی محمدی، اکبر ایمانی و محمدرضا خانزاده نیز به دیدار مقابل پرسپولیس نخواهند رسید تا خطیبی چالش سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن خود در سوپرجام داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سوپرجام اکبر ایمانی اکبر ایمانی تراکتور سوپرجام لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)