Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۸ و یک دهم میلیون تن ظرفیت خالی در بخش پلیمری وجود دارد که فعال کردن همین بخش می‌تواند ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار شغل ایجاد کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علیرضا زاکانی در دیدار مردمی در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی شهرک علایین شهر ری افزود: هم اکنون در تهران افراد برای اجاره یک واحد ۷۵ متری باید ۵۸ درصد حقوق شان را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه کار و تلاش توانمندی‌های بی نظیری در کشور وجود دارد، اما فاسد‌ها نمی‌گذارند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مثلاً عده‌ای در صنایع بالادستی پتروشیمی هستند که محصولات را به صورت خام صادر می‌کنند و اجازه تولید فرآورده‌ها را نمی‌دهند و برای مثال ما در بخش پلیمری ۸ و یک دهم میلیون تن ظرفیت خالی داریم که فعال شدن این بخش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند.

زاکانی گفت: اگر مشکل کشور شغل است به واسطه این است که بعضی‌ها اجازه نمی‌دهند شغل ایجاد شود و تورم موجود هم به این سبب است که دولت می‌خواهد حقوق بدهد، چون پول ندارد دست در جیب مردم می‌کند.

وی افزود: ما هم اکنون بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم و ظرف دو ماه هم پولش برمی گردد و اگر کسی این موضوع را انکار کند، دروغ گفته است.

وی گفت: در بخش مبارزه با فساد ۷۰ بار دادسرا و ۱۵ بار دادگاه رفتم و همیشه تبرئه شدم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنانش بسته حمایتی ویژه سلامت و رفاه اجتماعی و یارانه مربوط به بنزین را تشریح کرد.

کشور نیازمند تحول و هوای تازه است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور نیازمند تحول و هوای تازه است و من آمده ام با امکانات موجود در کشور، تحول ایجاد کنم و اگر کسی بگوید امکانات نیست، دروغ می‌گوید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کشور همه چیز دارد، اما مشتی غارتگر هم دارد که قطعاً پشت این غارتگران عده‌ای مسئول هستند و پشت غارتگران به واسطه همین مسئولان گرم است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون هست، اما عمل به قانون نیست و وقتی که آن روز که اسم طبری را گفتم برخی‌ها به من انتقاد کردند، اما بدانید که طبری اول انقلاب منافق بود و زندان رفت و خودش را انقلابی جلوه داد و مشکل ما همین انقلابی نماهاست.

زاکانی افزود: برخی برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده اند، اما سینه سپر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره غارتگری تمام شده است، گفت: اینکه رأی بیاورم یا نیاورم مسئله‌ای فردی است، اما وظیفه دارم که حق مردم را بگیرم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: درد و غیرت وجود ندارد لذا رقابت بین باغیرت‌ها و بی غیرت‌ها و دردمندان و بی دردهاست.

وی گفت: در مملکت باید قانون پیاده شود، اما گردن کلفت‌ها و رانت خوار‌ها نمی‌گذارند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: گردن کلفت‌ها فقط چاقو کش‌ها نیستند بلکه آن‌هایی هستند که سال قبل در بورس ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: علیرضا زاکانی ، نامزدهای انتخابات ، انتخابات ریاست جمهوری ، برنامه های تبلیغاتی ، سیزدهمین دوره انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی نامزدهای انتخابات انتخابات ریاست جمهوری برنامه های تبلیغاتی سیزدهمین دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود