Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که دیدار با بحرین را فراموش کنند.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت:دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است عنوان کرد: ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند.

***

قدوس: مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم

سامان قدوس در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در طول این مدت تمرینات منظمی داشتیم. در این تمرینات، بازیکنانی که دعوت شدند بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند و از آمادگی بسیار خوبی برای این بازی برخورداریم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم به بهترین شکل نماینده خوبی برای ایران باشیم و هرچه در توان داریم برای این بازی خواهیم گذاشت. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، ما همیشه با توان صد درصدی کار می‌کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: به‌عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به‌خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، قرقیزستان تغییرات اساسی داشته و بازی سخت و پُرهیجانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه قرقیزستان تیمی باکیفیت و فیزیکی است، خاطرنشان کرد: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحت هستم. آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها نشان داد که هیچ بازی آسانی در این مسابقات وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. صعود به جام جهانی مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال است. همین موضوع باعث می‌شود همه تیم‌ها بدون توجه به نام رقبا بجنگند و نتایج غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

شمسایی درباره تأثیر غیبت حسین طیبی در تیم ملی ایران اظهار داشت: حسین بازیکنی بزرگ است و دوست داشتیم او کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند. خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به‌خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

ایران از ساعت 12:30 روز چهارشنبه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898550

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند