Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@06:51:47 GMT

آمار کرونا کردستان ۲۰ خرداد؛ ۲ فوتی و ۹۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۵۰۴۶

آمار کرونا کردستان ۲۰ خرداد؛ ۲ فوتی و ۹۱ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۲۰ خرداد ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۲۰ خرداد _ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۹۱ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۹۱ نفر در شهرستان سنندج، ۱۵ نفر در شهرستان سقز، ۱۵ نفر در شهرستان قروه، ۵ نفر در شهرستان بیجار، ۲۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۳ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۷ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۵ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دو فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۳۴۹ نفر ثابت ماند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۵۳۸ نفر در شهرستان سنندج، ۱۱۴ نفر در شهرستان مریوان، ۲۴۸ نفر در شهرستان سقز، ۱۰۶ نفر در شهرستان قروه، ۶۱ نفر در شهرستان بیجار، ۷۷ نفر در شهرستان کامیاران، ۷۷ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۰۵ نفر در شهرستان بانه، ۲۰ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 499711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان کرونا در کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان علوم پزشکی کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان ابتلا به کرونا در کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت:آمار تصادفات درمحورهای ارتباطی این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخشهای تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب ۶۳ و ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسن عباسی، با بیان اینکه روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم باید تداوم یابد، افزود: در نوروز امسال تجربه خوبی در این خصوص داشتیم که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

عباسی، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به کاهش تصادفات در این شهرستان گفت: علت اصلی بیش از ۷۰ درصد تصادف‌ها خطای انسانی است.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی، ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی شهرستان مهاباد افزود: عملیات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند در تقاطع های شهری در کنار اجرای طرحهای ترافیکی و پروژه های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تأثیر مثبت گذاشته است.

وی، از شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک خواست در صورتیکه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین با تأکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر اضافه کرد: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است