Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:15:29 GMT

اعتراض رئیس ستاد همتی در خراسان رضوی به فرماندار مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۵۳۷۱

اعتراض رئیس ستاد همتی در خراسان رضوی به فرماندار مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس ستاد عبدالناصر همتی در خراسان رضوی طی نامه‌ای به فرماندار مشهد نسبت به نقض قوانین انتخابات به نفع یک کاندیدای دیگر اعتراض کرد.

حیدر خوش‌نیت در جمع خبرنگاران با اشاره به چاپ و نصب بیلبوردهایی در سطح شهر به عنوان «#مرد میدان» و «#ایران قوی» در سطح شهر توسط شهرداری مشهد گفت: در برخی از مناطق در وسط فضاهای سبز مانند بلوار آزادی در محل خروجی بلوار سجاد مشهد و سایر نقاط عمومی غیر تبلیغاتی، اجازه نصب بنرهایی از یک کاندیدای محترم ریاست جمهوری داده شده که این نقض قوانین مصرح قانون انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه این اقدام نشان‌دهندۀ طرفداری مستقیم و غیر مستقیم  و استفاده از امکانات عمومی به نفع یک کاندیدای مشخص است، گفت: این امر مغایر با مواد ۶۸ و ۶۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری بوده و تضییع حقوق سایر کاندیداها را به دنبال دارد.

رئیس ستاد همتی در خراسان رضوی در پایان از فرماندار مشهد خواست دستور رسیدگی به این مسئله و همچنین حفظ حقوق قانونی سایر کاندیداها را صادر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ عبدالناصر همتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید