Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور اظهار کرد: در شرایطی که کشور با هجمه‌های مختلفی روبه‌روست، وظیفه همه ایرانیان است که با اتحاد، همبستگی، بصیرت و آگاهی، ضمن مطالعه کامل دیدگاه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری، فرد اصلح را برای مسند ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور با هدف افزایش مشارکت، آمادگی خود رابرای تبیین دیدگاه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرده و سعی دارد با ایجاد فضای مناسب به صورت مجازی، امکان حضور یکسان و برابر نمایندگان تمامی کاندیداها را به منظور انتقال دیدگاه‌ها و پاسخ به پرسش‌های مردم فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به صورت مجازی میزبان نمایندگان ۷ کاندیدای ریاست جمهوری است، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور با دعوت رسمی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، این فرصت را برای تمامی نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کرده تا از تریبون این دانشگاه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تبیین جایگاه حوزه علم و فناوری در دولت سیزدهم بپردازند.

وی با عنوان اینکه  حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، بار دیگر پرچم استقلال و آزادی کشور عزیز ایران را، در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی به اهتزاز درخواهد آورد، گفت: علاقه‌مندان به حضور در این نشست‌ها می توانند از طریق کانال‌های ارتباطی اداره کل روابط عمومی از جزئیات زمان و نحوه شرکت مطلع شوند.

# انتخابات 1400

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه پيام نور انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه پیام نور ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه دیگر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از هفتم خرداد ماه دوازدهمین دوره مجلس آغاز خواهد شد.

آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، در دوره جدید مجلس برخلاف دوره کنونی انتخابات هیات رییسه و جایگاه ریاست دوره آینده محل بحث و تحلیل فراوان شده است، کرسی‌ای که در مجلس یازدهم اگرچه به طور ثابت ریاست قالیباف را بر خود دید اما هر ساله موضوعی چالشی میان او و منتقدانش بوده است.

بر همین اساس و با توجه به نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که قالیباف جایگاه نخست را در تهران از دست داد و بعد از ۳ کاندیدای عضو یا نزدیک به جبهه پایداری و منتقدانش در رتبه چهارم قرار گرفت گمانه‌زنی‌ها درخصوص آینده حضور او در جایگاه ریاست و حتی ادامه حضور در مجلس شتاب تازه‌ای گرفت.

در روزهای نخست پس از انتخابات حجم اظهارنظرها و واکنش های مجازی به قدری افزایش پیدا کرده بود که مورد تذکر رهبری قرار گرفت و ایشان فرمودند: «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.»

حال به نظر می‌رسد منتقدان و مخالفان قالیباف در روزهای پایانی مجلس یازدهم و در آستانه شروع به کار مجلس جدید وارد فاز تازه فعالیت های خود شده‌اند؛ در همین راستا شنیده می‌شود عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

احتمالا یکی از مهمترین محورها و موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح می‌شود موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس در دوره آینده باشد.

این احتمال وجود دارد که اگرچه محوریت این جلسه با رسایی است اما برخی افراد بیرون از مجلس جزو متولیان برگزاری آن باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897906

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد