Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) با یک سال تاخیر از ۲۱ خرداد ماه با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه ۴ تیمی آغاز می‌شود. این مسابقات به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

تیم ملی فوتبال سوئیس با بازیکنان با تجربه پا به مسابقات یورو می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با حضور مانوئل آکانجی و نیکو الودی در دفاع وسط، و همچنین یان سومر ۳۲ ساله دروازه بان تیم مونشن گلادباخ خط دفاعی خوبی دارند.

البته بازیکنان مشهور سوئیسی فصل خوبی را سپری نکردند. گرانیت زاکا و ژردان شقیری هر کدام بنا بر شرایط خود بازی‌های زیادی را در لیگ جزیره انجام نداده اند و اکنون در وضعیت خوب خود قرار ندارند. این موضوع می‌تواند برای سوئیسی‌ها مشکل ساز شود. البته هر ۲ بازیکن نشان داده اند که در تیم ملی به مراتب نمایش بهتری نسبت به تیم‌های باشگاهی خود دارند.

سوئیسی‌ها در خط حمله هریس سفروویچ را دارند؛ مهاجمی که از فرم خوبی برخوردار است و در حال تبدیل شدن به بازیکنی است که می‌تواند سال‌های سال به عنوان مهره ثابت خط حمله سوئیس به میدان برود.

تیم ملی سوئیس که در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و به عنوان تیم اول و تنها با یک باخت به این رقابت‌ها صعود کرد امیدوار است تا با هدایت ولادیمیر پتکوویچ بتواند نتایج خوبی را کسب کند و اتفاقات جام ملت‌های اروپا و جام جهانی گذشته و حذف از مرحله گروهی آن مسابقات را فراموش کند و با کسب نتایج خوب از گروه خود صعود کند.

تیم ملی سوئیس روی کاغذ شانس زیادی برای صعود حداقل به عنوان تیم دوم دارد و برای این عنوان باید با رقبای سختی مانند ترکیه با انگیزه و ولز پر ستاره رقابت کند.

فهرست نفرات سوئیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا:

دروازه بانان: یان زومر، یون ام ووگو، یوناس اوملین

مدافعان: مانوئل آکانجی، لوریس بنیتو، ارای کومرت، نیکو الودی، جردن لوتومبا، کوین ام بابو، بشیر اومراگیچ، ریکاردو رودریگز، فابین شار، سیلون ویدمر

هافبک‌ها: ژلسون فرناندز، رمو فرویلر، کریستین فاسناشت، ژردان شکیری، جبرئیل سو، روبن وارگاس، گرانیت ژاکا، دنیس زکریا، استیون زوبر

مهاجمان: بریل امبولو، ماریو گاورانوویچ، آدمیر مهمدی، هریس سفروویچ

تیم ملی سوئیس در گروه A جام ملت‌های اروپا در کنار تیم‌های ملی ایتالیا، ولز و ترکیه قرار دارد.

برنامه بازی‌های سوئیس در گروه A یورو ۲۰۲۱:

ولز - سوئیس/ شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷:۳۰

ایتالیا - سوئیس/ چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۳:۳۰

سوئیس - ترکیه/ یک شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۲۰:۳۰

بیشتر بخوانید

مسابقات جام جهانی فوتبال هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا یورو 2021 جام ملت های اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند