Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری مسایل معیشتی، فقر، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی و رسیدن خط فقر به ۷۰ درصد جامعه را از چالش‌های مهم کشور دانست و گفت: برخی‌ها برای دستیابی به برخی اهداف کشور را بجایی رساندند که کشوری که می‌توانست به غنی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود اکنون با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: متاسفانه برخی اقدامات باعث شد اعتماد مردم به مدیریت و مدیران اجرایی آسیب دید و این عدم اعتماد سرمایه بزرگی است که حتی در صورتی که مسئولان بخواهند کاری در جهت منافع ملی انجام دهند مورد پذیرش مردم قرار نمی‌گیرد.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه هر کدام از دوازده رییس جمهور بعد از انقلاب با وجود جنگ، تحریم‌ها و کاهش درآمد نفتی کار‌هایی خوبی انجام دادند، ادامه داد: دولت در دهه ۶۰ با طراحی نظام اقتصادی صحیح با ۶ و نیم میلیارد دلار درآمد نفتی سرمایه انسانی و اعتماد عمومی را کسب کرد.

او گفت: در دهه ۷۰ شرایط ایده آل اگرچه به خوبی پیش نیامد، اما در دهه ۸۰ و ۹۰ اتفاقات تقریبا خوبی در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی افتاد و اعتماد عمومی دوباره ایجاد شد.

مهرعلیزاده برجام را قوی‌ترین معاهده تاریخ ایران دانست و افزود: این حق غنی سازی ایران را به رسمیت شناخت و چندین تحریم را از بین برداشت، اما بدعهدی‌های آمریکا که در طول انقلاب همیشه تکرار شده است این معاهده را به بیراهه برد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری گفت: برجام می‌توانست راه‌های سرمایه گذاری خارجی صادرات و توسعه را بگشاید، اما آمریکا این راه را بست و فشار‌های ناشی از انواع تحریم‌ها برجام را بی اثر کرد.

او گفت: ایرانی‌ها باید به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار کنند که توانستند هم اسلام را جذب کنند هم از خود به اسلام آموزه بدهند و اکنون نیز باید حرکات بزرگانه انجام داد.

مهرعلیزاده مشکل مهم کشور مشکل اقتصادی است و کسی می‌تواند آن را حل کند که اقتصاد دادن باشد، من با کسی مخالفت نمی‌کنم، اما مردم به طور طبیعی به متخصص هر رشته مراجعه می‌کنند.

او گفت: دولت من دولت زندگی است و زندگی همراه با شادی، امید، افتخار و عزت برازنده ایرانی است.

مهر علیزاده با بیان اینکه ۵ دهک پایین باید یارانه بیشتری بگیرند ادامه داد: در هر خانواده چند نفر بیکار هستند و پدر خانواده هم به دلیل تعطیلی کارخانجاتی که عملکرد برخی مسئولان سبب آن شده است که این‌ها برازنده نیست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با تکیه بر تجربه خود در انتخابات راهی درست برای انتخاب فرد اصلح برگزینند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای

رئیس مجلس سفلی پارلمان روسیه (دوما) سال گذشته از تصمیم کشورش برای لغو معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته‌ای به دلیل نگرش غیرمسئولانه آمریکا در قبال امنیت جهانی، خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه خطاب به حاضران در کنفرانس مربوط عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای بیان کرد: «خروج روسیه از تصویب این معاهده، پاسخی منطقی به اقدامات مخرب ایالات متحده و سایر کشور‌های غربی بود.»

وی افزود: «ما آماده‌ایم تا به موضوعات مربوط به تصویب معاهده منع جامع آزمایش‌های هسته‌ای بازگردیم البته به محض آنکه ایالات متحده اقدام مشابهی را انجام دهد.»

طبق اعلام سازمان ملل متحد، در مدت پنج دهه از سال ۱۹۴۵ تا زمان ارائه معاهده ممنوعیت جامع آزمایش‌های هسته‌ای در سال ۱۹۹۶، بیش از ۲۰۰۰ آزمایش هسته‌ای اتفاق افتاد که ۱۰۳۲ مورد آن توسط ایالات متحده آمریکا و ۷۱۵ مورد آن توسط شوروی انجام شد.

روسیه بعد از لغو این معاهده در وضعیتی مشابه با آمریکا همچنان به‌عنوان یکی از امضاکنندگان آن باقی مانده و به همکاری با سازمان مربوط به معاهده ممنوعیت آزمایش‌های هسته‌ای و نظام رصد جهانی که به جهان از بابت هرگونه آزمایش هسته‌ای هشدار می‌دهد، ادامه می‌دهد. روسیه از بعد از سقوط شوروی هرگز آزمایش هسته‌ای انجام نداد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود