Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 20 خرداد 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز پنجشنبه، 20 خرداد ماه 1400 در خصوص آخرین َآمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته از 301 نمونه برداری پاسخ 132 نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد 64 بیمار مربوط به آبادان، 37 بیمار از خرمشهر و 31 بیمار از شادگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از 132 مورد جدید 112 بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، گفت: 49 بیمار از آبادان، 35 بیمار از خرمشهر و 28 بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و 15 بیمار از آبادان، دوبیمار از خرمشهر و سه نفر از شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو بیمار فوتی کرونایی(یک نفر آبادان و یک نفر شادگان) داشتیم، افزود: طی شبانه روز گذشته 34 نفر بستری و 18 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر 194 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون 189 دهزار و 706 مورد بوده که از این تعداد 11 هزار و 920 نفر بستری و 9 هزار و 561 نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شدند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز چهارشنبه، 19 خرداد ماه 1400 می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 138 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 182 موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ابتلا به بیماری دانشگاه علوم پزشکی پزشک علوم پزشکی بیمارستان وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر بیمارستان طالقانی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 20 خرداد دانشگاه علوم پزشکی آبادان جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید