Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معضل قاچاق در دوره‌ای از سوی برخی مسؤولان حمایت شد و می‌توان گفت ۹۵ درصد از قاچاق کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز با حضور در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرک گلستان شهرری در جمع خانواده‌های محروم این منطقه اظهار کرد: در کشور ما منابع فراوانی وجود دارد اما عده‌ای از رسیدن امکانات رفاهی و مالی به اقشار جامعه جلوگیری می‌کنند و این در حالی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در زمان پیروزی انقلاب و سال‌های ابتدایی انقلاب در کشور توجه ویژه‌ای به کوخ‌نشینان و قشر ضعیف جامعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأثیرات منفی قاچاق و فساد در کشور گفت: تلاش‌های بسیاری برای از بین بردن راه‌های قاچاق در کشور انجام شده اما این معضل در دوره‌ای از سوی برخی مسؤولان حمایت شد و می‌توان گفت ۹۵ درصد از قاچاق کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کشور ما دارای منابع فراوانی است اما غارتگرانی نیز وجود دارند که تحت حمایت برخی مسؤولان فعالیت دارند.

زاکانی در ادامه تصریح کرد: ما در کشور گرفتار یک شبکه فساد عمیق هستیم که برای برخورد و مقابله با آن چندین بار تهدید نیز شدیم.

وی بیان کرد: در کشور ما بیش از ۵ میلیون نفر زن سرپرست خانوار داریم که تنها ۱۷۷ هزار نفر از آن‌ها تخت پوشش بیمه قرار دارند و این عدد ننگی برای سیستم مدیریتی و اجرایی کشور است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون و شفافیت در برخورد با متخلفان باید در کشور اجرایی شود افزود: بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در نتیجه بی‌قانونی رخ داده است. کشور ما در حال حاضر نیاز به تحول و هوای تازه دارد و ما نیازمند یک تحول عظیم هستیم ‌ و من تصمیم دارم با استفاده از امکانات موجود وضعیت کشور را متحول کنم.

زاکانی در ادامه یادآور شد: در حوزه کار و تلاش توانمندی‌های عظیمی در کشور وجود دارد اما فاسدان جلوی احقاق آن را می‌گیرند و تمایل به خام فروشی دارند و این در حالی است که تنها در بخش پلیمری کشور با وجود ظرفیت‌های موجود امکان ایجاد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار شغل وجود دارد.

وی افزود: ما مشکل پول و کار نداریم اما مشکل تورم داریم زیرا که سیاست دولت این بود که در مواجه با گرانی و افزایش قیمت دلار، با افزایش قیمت‌ها فرصت را برای استفاده از سود مهیا کرد و به‌نوعی می‌توان گفت دولت دست در جیب مردم کرد که به عقیده من قلم پای آن دولت باید شکسته شود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر رای بیاورم به ۲۵ میلیون نفر قشر کم درآمد یارانه حمایتی خواهم داد، گفت: در دولتی که بنده قصد تشکیل آن را دارم هزینه درمان ۲۵ میلیون ایرانی کم درآمد به شکل رایگان خواهد بود و دهک های پایین درآمدی نباید هزینه درمانی پرداخت کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد نیز بهره خواهیم گرفت.

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران اظهار داشت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

وی درباره واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظر‌ها در مورد تایید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد. اما در زمان خودش این کار انجام شد.

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واردات واگن‌ها انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد و البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می‌شود
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد