Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:55:40 GMT

استاندار: خوزستان آماده برگزاری انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۰۹۳

استاندار: خوزستان آماده برگزاری انتخابات است

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی درخصوص روند اجرایی برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: اتکا به رای مردم برای نظام بسیار مهم است و حضور مردم در انتخابات باعث قوی تر شدن نظام می‌ شود.

وی با اشاره به تاکید امام(ره) بر لزوم برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالانه انتخابات داشتیم؛ حضور مردم در یوم‌الله‌ها و انتخابات یک اصل برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و پایه قدرت است.

وی خواستار حضور با شور و شوق مردم پای صندوق‌های اخذ رای شد و افزود: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و موفقیت هر کدام از نامزدها برای آنها تفاوتی ندارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه هر کسی که پیروز شود، رئیس جمهور همه خواهد بود، بیان کرد: زمان آغاز انتخابات یک ساعت جلوتر آمده و رای‌گیری از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و درصورت لزوم با مجوز وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تمدید خواهد شد.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مشارکت اجتماعی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مشارکت اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مشارکت اجتماعی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام فرهاد زیویار استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاورمردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده‌اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته‌اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصتی شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی است و نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

ارتش غیور جمهوری اسلامی که نقش حماسی خود را در کنار سپاهیان، بسیجیان و دیگر نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس در مسیر حفظ عزت نظام و کشور در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل و تقدیم شهدای والامقام ایفا نمود، هرگز از پای ننشست و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با دستاورد‌های نظامی ارزشمند، ورود به جهاد خودکفایی، امدادرسانی، مردم‌یاری و کمک در بحران‌ها و بلایای طبیعی و ... به رسالت خطیر خود در مسیر آینده کشور به‌نحو شایسته عمل نمود.

 اینجانب ضمن تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی توسط سپاه سر افراز اسلام به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش برای تمامی جان برکفان این نیرو و سایر نیرو‌های مسلح کشور تداوم اقتدار و بصیرت را آرزو کرده، این روز ارزشمند را به‌ویژه به فرماندهان و ارتشیان جان برکف این یگان در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سرافرازی روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف دفاعی کشور از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم