Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@21:42:32 GMT

تولید سرود سه زبانه «رسول مهربانی ها» در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۰۹۸

تولید سرود سه زبانه «رسول مهربانی ها» در مازندران

شعبانی از تولید گروه سرود «رسول مهربانی» سه زبانه(فارسی-عربی و گویش مازندرانی) با صرف حدود ۲۰ میلیون تومان در جهت تقویت و تعمیق باور دینی دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد شعبانی» امروز(20خرداد) در نشست شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی استان مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، به چالش های فرهنگیان و دانش آموزان در روزگار کرونا اشاره و اظهار کرد: کرونا مشکلات روحی و روانی بسیاری برای این قشر ایجاد کرده و ممکن است فرهنگیان و دانش آموزان اول مهرماه امسال آماده حضور در مدرسه نباشند از این رو 1000 کارگاه آموزشی تابستانی به لحاظ ایجاد آمادگی روحی و روانی فرهنگیان و دانش آموزان در فضای مجازی آماده شده چرا که ما قصد داریم کارگاه‌های آموزشی حضوری را برگزار کنیم اگر مدرسان خبره ای می شناسید معرفی کنید تا زمینه سازی حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران از جانمایی سرفصل آموزشی «سلامت معنوی» در سایربخش های آموزشی خبر داد و گفت: ما در آموزش و پرورش استان آمادگی کامل داریم، از هربرنامه ای در حوزه فرهنگیان و دانش آموزی باشد مشارکت و حمایت کنیم.

 

وی همچنین از برگزاری موفق جشنواره هایی همانند مشق انتظار قدردانی کرد، افزود: چون ما کلیه آثار دانش آموزان بارگزاری می کنیم هر کسی که عضو شبکه شاد باشد می تواند آثار بچه‌ها را ببیند بخش دوم بحث تشویق است ما در این بخش مایه گذاشتیم.

 

شعبانی به اقبال دانش آموزان استان از جشنواره های فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: برای افزایش مشارکت دانش آموزان در جشنواره ها در هر جشنواره بیش از ۲۰۰ نفر تجلیل می شوند.

 

وی از برگزاری موفق برنامه مصباح الهدی با محوریت جشنواره رسول مهربانی خبر داد و یادآورشد: ۷ هزار و ۲۲۴ اثر تخصصی دریافت شده است.

 

شعبانی با بیان اینکه باپایان مرحله داوری، این جشنواره 250 نفر منتخب داشت،گفت: امیدواریم پس از کرونا مراسم اختتامیه این جشنواره را باشکوه برگزار کنیم.

 

وی از تولید گروه سرود «رسول مهربانی» سه زبانه(فارسی-عربی و مازندرانی) با صرف حدود ۲۰ میلیون تومان در جهت تقویت و تعمیق باور دینی دانش آموزان خبر داد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره رسول مهربانی کرونا مهدویت فرهنگیان و دانش دانش آموزان رسول مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) اولین اثر تصویری قطعه اسماً الحسنی در کشور را در سال ۱۳۹۵ در شهرک نور (محل تصویربرداری فیلم محمد رسول الله ص) انجام داد که موجب شد فضاسازی عمومی در کشور در توجه به این اثر ایجاد شود.

با پیام مقام معظم رهبری به این گروه در تقدیر از تولید این اثر در ۱۱ مرداد ۱۳۸۵، علاوه بر توجه عمومی به اثر اسماءالحسنی، باعث ایجاد انگیزه ویژه و نقطه عطفی در رشد گروه محمد رسول الله (ص) در تولید آثار تصویری بویژه اثرهای جدید اسماءالحسنی شد.

به فضل الهی تاکنون ۱۸ اثر تصویری اسماءالحسنی از این گروه در اماکن مقدسه در ایران، عراق و سوریه تولید شده است که مورد توجه و اقبال عمومی مردم در کشور و حتی میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط دنیا شده است.

جدیدترین آثار تولیدی این گروه، دو اثر دیگر اسماءالحسنی می‌باشد که اعضای گروه با حضور در آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال و حضور در چندین ایستگاه مترو تهران اقدام به تولید تصویری این اثرها کرده اند که با تولید این دو اثر تعداد آثار اسماءالحسنی این گروه از سال ۱۳۹۵ تاکنون به ۲۰ اثر رسیده است.

کد خبر 6063526 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری