Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما در حال حاضر نیاز به تحول و هوای تازه دارد ‌ و من تصمیم دارم با استفاده از امکانات موجود وضعیت کشور را متحول کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که با حضور جمعی از خانواده‌های اهالی برگزار شد، با اشاره به محرومین موجود در شهرک گلستان شهرری اظهار داشت: در کشور ما منابع فراوانی وجود دارد اما عده‌ای از رسیدن امکانات رفاهی و مالی به اقشار جامعه جلوگیری می‌کنند و این در حالی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در زمان پیروزی انقلاب و سال‌های ابتدایی انقلاب در کشور توجه ویژه‌ای به کوخ‌نشینان و قشر ضعیف جامعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأثیرات منفی قاچاق و فساد در کشور افزود: تلاش‌های بسیاری برای از بین بردن راه‌های قاچاق در کشور انجام شده اما این معضل در دوره‌ای از سوی برخی مسئولین حمایت شد و می‌توان گفت 25 درصد از قاچاق به کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: کشور ما دارای منابع فراوانی است اما غارتگرانی نیز وجود دارند که تحت حمایت برخی مسئولین فعالیت دارند.

اعلام لیست کاندیدای گروه اسوه برای انتخابات شورای شهر تهران / شورای فعلی؛ پایتخت را به شهری خسته تبدیل کرده استبی‌تحرکی شهرداری تهران برای ایجاد نشاط انتخاباتی در سطح شهر/ تلاش هدفمند یک جریان برای مایوس کردن مردمفرمانده سپاه امام رضا(ع):حضور پرشور مردم در انتخابات عملیات روانی ـ رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

زاکانی در ادامه تصریح کرد: ما در کشور گرفتار یک شبکه فساد عمیق هستیم که در صورت برخورد و مقابله با آن چندین بار تهدید نیز شدیم.

وی تصریح کرد: در کشور ما بیش از 5 میلیون نفر زن سرپرست خانوار داریم که تنها 177 هزار نفر از آن‌ها تخت پوشش بیمه قرار دارند و این عدد ننگی برای سیستم مدیریتی و اجرایی کشور است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون و شفافیت در برخورد با متخلفان باید در کشور اجرایی شود گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در نتیجه بی‌قانونی رخ داده است. کشور ما در حال حاضر نیاز به تحول و هوای تازه دارد و ما نیازمند یک تحول عظیم هستیم ‌ و من تصمیم دارم با استفاده از امکانات موجود وضعیت کشور را متحول کنم.

زاکانی در ادامه یادآور شد: در حوزه کار و تلاش توانمندی‌های عظیمی در کشور وجود دارد اما فاسدان جلوی احقاق آن را می‌گیرند و تمایل به خام فروشی دارند و این در حالی است که تنها در بخش پلیمری کشور با وجود ظرفیت‌های موجود امکان ایجاد 2 میلیون و 800 هزار شغل وجود دارد.

وی افزود: ما مشکل پول و کار نداریم اما مشکل تورم داریم زیرا که سیاست دولت این بود که در مواجه با گرانی و افزایش قیمت دلار با افزایش قیمت، فرصت را برای استفاده از سود مهیا کرد و به‌نوعی می‌توان گفت دولت دست در جیب مردم کرد که به عقیده من قلم پای آن دولت باید شکسته شود.

انتهای پیام /ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برابر کردن ظرفیت شبکه‌های برق شهری با تکنیکی نادر

شبکه‌های قدیمی برق شهرها را می‌توان با تکنیکی نادر به نام «بازرسانی پیشرفته» احیا کرد که شامل جایگزینی خطوط برق موجود با کابل‌های ساخته شده از مواد پیشرفته است که به‌طور قابل‌توجهی ظرفیت شبکه را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، با معرفی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انرژی جایگزین در سراسر جهان، دولت‌ها به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود و گسترش سیستم شبکه‌های برق هستند، به‌ویژه که بسیاری از زیرساخت‌های این شبکه‌ها منسوخ و از چند مرکز اصلی انرژی ساخته شده‌اند. از سوی دیگر اجرای بیشتر پروژه‌های انرژی سبز در مکان‌های دور هم‌چون مناطق روستایی و فراساحلی، اطمینان از رسیدن انرژی به شبکه را برای توزیع دشوارتر می‌شود. به این ترتیب بسیاری از کارشناسان انرژی بر این باور هستند که آماده‌سازی شبکه‌ها برای رشد سریع ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر کشورها، نیازمند بازنگری کامل است. در این راستا می‌توان از تکنیکی برای ارتقای خطوط قدیمی برق بهره برد که به‌ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت خطوط برق جدید به‌واسطه تشریفات اداری و سایر محدودیت‌ها اغلب یک دهه یا بیشتر طول می‌کشد، با این حال جایگزینی خطوط برق موجود با کابل‌های ساخته شده از مواد پیشرفته می‌تواند ظرفیت شبکه را در بسیاری از نقاط دو برابر و آن‌ها را به پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر بیشتری متصل کند. به این تکنیک بازرسانی پیشرفته گفته می‌شود که جایگزین رویکرد سنتی برای ساخت خطوط انتقال برق خواهد شد.

این تکنیک نسبت به ساخت خطوط برق جدید سریع‌تر و ارزان‌تر است، کمتر اختلال ایجاد می‌کند و برای زیرساخت‌های جدید نیازی به تأییدیه نظارتی ندارد. چندین شرکت انرژی در سراسر جهان عملیات بازرسانی را اجرا کرده و اثربخشی آن را در کاهش خطرات آتش‌سوزی، کاهش هزینه‌ها و دو برابر کردن ظرفیت شبکه نشان داده است.

اجرای تکنیک بازرسانی پیشرفته

اکثر خطوط برق از هسته‌های فولادی پوشیده شده با رشته‌های آلومینیومی تشکیل شده‌اند، با این حال بعضی از شرکت‌ها کابل‌های خلاقانه‌ای را توسعه داده‌اند که از هسته‌های کوچک‌تر و سبک‌تر مانند فیبر کربن استفاده می‌کند که ظرفیت انتقال انرژی بیشتری را نسبت به آلومینیوم دارند. این فناوری در کشورهایی هم‌چون ایالات متحده موجود است، اما بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دلیل ناآشنایی با مواد و ترس از محدودیت‌های نظارتی و بوروکراتیک تمایلی به تغییر آن ندارند.

مهم‌تر از همه این‌که تعویض خطوط انتقال قدیمی می‌تواند به‌سرعت انجام شود و نیاز به تأیید مقررات برای زیرساخت‌های جدید برق را منتفی می‌کند. این تکنیک همچنین به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از تعمیرات اساسی زیرساخت‌ها است و تقریباً نیمی از قیمت ساخت خطوط جدید هزینه دارد.

تخمین زده می‌شود اگر شرکت‌های برق از هم‌اکنون شروع به جایگزینی هزاران مایل خطوط برق کنند، می‌توانند تا سال ۲۰۳۵ چهار برابر میزان فعلی به ظرفیت انتقال نیرو اضافه کنند. انتظار می‌رود این پروژه‌ها خطرات آتش‌سوزی جنگلی را نیز کاهش دهد.

استفاده از مواد کابلی نوآورانه مشکل انتقال را به‌طور کامل حل نخواهد کرد، زیرا بسیاری از پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر در مناطق تولید انرژی غیرمتعارف قرار دارند که بسیار دور از زیرساخت شبکه موجود برای اتصال قرار دارند.

با افزایش قابل‌توجه ظرفیت زیرساخت‌های موجود می‌توان اطمینان حاصل کرد که سرمایه‌گذاری‌ها در پروژه‌های انرژی سبز هدر نمی‌رود، زیرا تأمین‌کنندگان در انتظار اتصال هستند و با افزایش تقاضا، انرژی بیشتری در سراسر کشورها توزیع خواهد شد.

با این حال برای به‌کارگیری تکنیک بازرسانی پیشرفته، شرکت‌های برق باید رگولاتورهایی را در اختیار داشته باشند که اغلب در مورد تأیید فناوری‌های جدید محتاطانه عمل می‌کنند. علاوه بر این، از آنجا که سیم‌ها گران‌تر از سیم‌هایی هستند که در حال حاضر استفاده می‌شوند، تردیدهایی نسبت به سرمایه‌گذاری پول در این تکنیک وجود دارد. به‌دلیل فقدان قطعیت در مورد سطح تقاضای رو به رشد انرژی در بخش‌های مختلف نیز بسیاری از تنظیم‌کننده‌ها ممکن است هزینه بالای محافظت از شبکه در آینده را یک حرکت پر ریسک بدانند.

کد خبر 744702

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • ۲ برابر کردن ظرفیت شبکه‌های برق شهری با تکنیکی نادر
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • قیمت چه توکن‌هایی بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد؟
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • منابع قاچاق کالا و فرار سرمایه از کجا تأمین می شود؟
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود