Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از ارائه مدارک جدید از حمله به اتوبوس این تیم در اصفهان به سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پیرو پیگیری و نامه‌نگاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص حمله به کاروان سرخپوشان در اصفهان، مدارک و اسناد جدیدی به سازمان لیگ ارسال شد.

از سوی باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به انضمام مدارکی از افراد بازداشت شده که در اصفهان به سر می‌برند، در ارتباط با حادثه حمله به کاروان پرسپولیس در اصفهان، به همراه عکس‌هایی از ارتباط احتمالی این دو نفر با یک باشگاه لیگ برتری به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس به جهت حمایت از خواسته هواداران و همچنین جلوگیری از تکرار این موارد و اتفاقات برای سرخپوشان و اینکه بدون تردید برخی به دنبال مسائل خاص و ایجاد حادثه مرگبار بودند و رفتار آنها تهدید جانی برای سرخپوشان محسوب می‌شد، این پرونده را با جدیت تمام و از طرق مختلف پیگیری می‌کند و به دنبال آن است که نتیجه‌گیری کاملی در این زمینه داشته باشد.

حق هواداران پرسپولیس و تمام هوادارانی که با جان و دل از تیم‌های محبوب خود حمایت می‌کنند، این است که از جزئیات پرونده و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس اطلاع داشته باشند.

امید است، سازمان لیگ و کلیه عوامل ورزش و فوتبال برای جلوگیری از این اقدامات ناپسند و مرگبار که عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت، اقدامات لازم و جایز را انجام دهند و هر چه زودتر رای قاطع خود را با در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان و عوامل محرک این حادثه اعلام کنند.  

جا دارد از هواداران پرسپولیس و سایر تیم‌ها که برای شناسایی این افراد و عوامل پشت‌پرده آن به کمک باشگاه آمدند، قدردانی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان