Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان: آثار برگزیده پویش ملی حمایت از تولید فیلم کوتاه (ماکا) قابلیت های پخش بین المللی را دارد و فرصت خوبی است تا مردم دنیا هم با ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان در حاشیه اختتامیه پویش ملی فیلم کوتاه (ماکا)، با تشکر از دست اندرکاران این پویش ملی گفت: این پویش کار خوب و فاخری برای نشان دادن و معرفی ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در همه بخش ها بود و در حوزه هایی مثل گردشگری که در این استان مغفول مانده بود در این پویش به آن پرداخته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از همه نهادهای همراه و همکار در این پویش گفت: اصل کار به همت جوانان صورت گرفت و در حقیقت کاری از جوانان برای جوانان بود.

تندگویان با بیان این که ایده این طرح ابتدا در مجمع تشکلهای جوانان استان مطرح و با حمایت معاونت امور جوانان به عنوان طرح فراگیر، به فراخوان گذاشته شد که عمدتا با موضوعات فرهنگی و ظرفیت های مختلف استان برگزار و آثار توسط فیلمسازان جوان ساخته شد.

معاون امور جوانان اظهار داشت: آثار برگزیده این پویش قابلیت های پخش بین المللی را هم دارد و فرصت خوبی است تا مردم دنیا هم با ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

او در پایان گفت: سیستان و بلوچستان استان کاملا امن، آرام و پر انگیزه ای برای گردشگری است و برگزاری رویدادهای مهم ملی و بین المللی در این استان نشان از امنیت و پتانسیل بالای این استان دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان گردشگری سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان حمایت از تولید گردشگری معاون وزیر ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بین المللی پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق» و مفهوم آیه ۴۱ سوره عنکبوت به همت قرارگاه نوجوانان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

این پویش ویژه کودکان و نوجوانان ۹ الی ۱۶ سال استان است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۱ اردیبهشت ماه در کانال ایتا @nehzat_eslami_gilan ارسال کنند.

گفتنی است، آثار منتخبان در کانال نهضت اسلامی گیلان انتشار می‌یابد و به کسانی که در نظر سنجی مردمی برگزیده شوند جوایزی ارزشمند اهدا می‌شود.

کد خبر 6085728

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم