Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فریضه نماز جمعه فردا ۲۱ خرداد ماه در تمام شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود که این فریضه در شهرهای پرخطر با جمعیت محدود خواهد بود.

وی افزود: با تأیید ستاد مقابله با کرونای استان و لزوم برگزاری فریضه نماز جمعه این مراسم با هدف حفظ سلامتی عموم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل ادامه داد: در مناطق زرد نیز طبق هفته‌های گذشته مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با تعداد نسبی جمعیت برگزار خواهد شد.

نصیری رعایت موارد بهداشتی در این ایام جهت حفظ سلامتی همه نمازگزاران را ضروری اعلام کرد و گفت: مؤمنان نمازگزار حتماً در منزل خود وضو گرفته و ضمن استفاده از ماسک، از سجاده و مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف استفاده کنند.

کد خبر 5231871

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامه نماز جمعه اردبیل ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا گرگان بوشهر اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری اراک نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام