Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از العربی؛ بعضی از خیابان‌ها در کشورهای مختلف هستند که هنگام بازدید از آن‌ها احساس شگفتی و آرامش زیادی به افراد می‌دهند. جزئیات رنگ، شکل و شمایل و تزئینات خیابان، چه دست ساخته انسان باشند و چه طبیعی زیبایی‌های بسیاری را به وجود می‌آورند و همین زیبایی‌ها این خیابان‌ها را به مقصدی برای گردشگران تبدیل کرده و آن‌ها منتظرند تا همه گیری کرونا به پایان برسد تا بتوانند دوباره در این خیابان‌ها قدم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فهرستی از زیباترین خیابان‌های جهان به همراه تصاویر آن‌ها آورده شده:

خیابان جینلی، چنگدو، چین

تاریخچه این خیابان به حدود ۱۸۰۰ سال پیش برمی گردد و همین موضوع این خیابان را به یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌ها در استان سیچوان تبدیل کرده است. خانه‌ها و مغازه‌های چوبی در اینجا به سبک سلسله چینگ ساخته شده که با فانوس‌های قرمز و بنرهای سنتی تزئین شده اند و بزرگترین جاذبه گردشگری چنگدو را به وجود آورده اند.

خیابان لومبارد، سانفرانسیسکو

این خیابان به یکی از شلوغ‌ترین جاذبه‌های سانفرانسیسکو مشهور است. به دلیل پراکندگی متمایز و پوشش گیاهی زیبا، گردشگران برای عکاسی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی به این خیابان می‌روند.

خیابان کامینیتو، لا بوکا، بوینس آیرس، آرژانتین

خوش رنگ‌ترین خیابان جهان در منطقه بوینس آیرس قرار داد. قبل از اینکه هنرمند محلی، بنیتو کوینکیلا مارتین، نوسازی این منطقه را آغاز کند، در دهه ۱۹۵۰ و بعد از بسته شدن راه آهنی که از این منطقه عبور می‌کرد، این منطقه وضعیت نامناسبی داشت.

پیاده روی فلسفه، کیوتو، ژاپن

مسیر فلسفه زیباترین خیابان ژاپن است و به لطف وجود کانال بین Ginkaku-ji و Nanzen-ji و درختان گیلاس این مسیر زیبایی دو چندانی پیدا کرده است. این خیابان در فصل شکوفه گیلاس که از اوایل آوریل آغاز شده و حدود دو هفته ادامه دارد، یکی از زیباترین خیابان‌های جهان می‌شود. این پیاده رو به نام نیشیدا کیتارو، فیلسوفی که روزانه در این مسیر مدیتیشن می‌کرد، نامگذاری شده است.

خیابان چتری، آگیدا، پرتغال

در سال ۲۰۱۱، به لطف پروژه سایبان آسمان، بخشی از پروژه جشنواره Agitagueda که هر ساله در ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر برگزار می‌شود، چهار خیابان اصلی Agitagueda به یک بهشت ​​رنگارنگ تبدیل و با چترهای چوبی تزئین شدند.

خیابان Hoosier Lane، ملبورن، استرالیا

ملبورن به عنوان یکی از پایتخت‌های هنر خیابانی شهرت جهانی پیدا کرده است. خیابان‌هایی که دیوارهای آن با نقاشی‌های دیواری از سراسر جهان پوشانده شده است.

جاده The Dark Hedges، شهرستان آنتریم، ایرلند شمالی

جاده‌ای از درختان راش بالغ مدت هاست که یکی از مهمترین جاذبه‌های دیدنی در ایرلند شمالی است. درختان این جاده در قرن هجدهم کاشته شدند، اما اینستاگرام و بازی تاج و تخت آن را به یکی از مشهورترین مسیرهای پیاده روی در جهان تبدیل کرده اند.

شهر باستانی میکونوس، یونان

این شهر یک جاذبه برای گردشگران است. بازدیدکنندگان هنگام قدم زدن در خیابان‌های این شهر احساس آرامش روانی می‌کند. کوچه‌ها، مغازه‌ها و خانه‌ها به رنگ سفید پوشیده شده اند و کرکره‌ها و درها نیز قرمز، آبی و زرد هستند که زیبایی خیابان را دوچندان کردند.

خیابان هرستراسه، بن، آلمان

این خیابان در اوایل بهار به رنگ صورتی در می‌آید. درختان این خیابان از ژاپن وارد و در دهه ۱۹۸۰ کاشته شدند و به شهروندان و گردشگران اروپایی تجربه دیدن ساکورا بدون نیاز به سفر به ژاپن را می‌دهند.

خیابان Chefchaouen، مراکش

این خیابان‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به جواهر آبی لقب گرفته اند و مردم برای بازدید و قدم زدن در این مناطق به مراکش سفر می‌کنند.

2323

کد خبر 1524007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زیبایی رنگ گردشگری زیباترین خیابان خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • ببینید | زیباترین جاده نخلستانی ایران
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • وضعیت عجیب و باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از سیل + ویدئو
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم)
  • (ویدئو) زیباترین جاده نخلستان ایران
  • زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم