Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و باغات و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهارداشت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی، باغات و مزارع در شهرستان بوئین زهرا، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها در دستور کار پلیس این شهرستان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اقدامات تخصصی یک نفر در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر شد که فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به 23 فقره سرقت اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و باغات در این شهرستان و 3 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان های البرز، آبیک و بوئین زهرا اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین یادآورشد: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

عبدالمالکی بیان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم ضمن رعایت هشدارهای پلیسی مبنی بر پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دستبرد به هشت منزل در شهر اصفهان ۱۵۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرد و ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل و همسایگان مورد اعتماد خود را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع کنند.

کد خبر 746688

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان