Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی در خصوص تورنومنت سه جانبه مشهد، در مشهد اظهار کرد:

ما در این دو دیدار دوستانه به دنبال شبیه‌سازی بازی‌های لیگ هستیم و برد و باخت چندان برایمان اهمیت ندارد.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان ، با بیان اینکه چیزی که تحت عنوان تورنمنت برای این سه بازی دوستانه در فضای مجازی بیان می‌شود اشتباه است، گفت:

در این رقابت‌ها تنها سه تیم حضور دارند و عنوان تورنمنت را برای رقابت میان سه تیم استفاده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، این سه بازی دوستانه، یک فرصت دورهمی برای شناخت شرایط تیمی و بازیکنانی است که فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم‌ها را نداشته‌اند.

وی افزود:

در این بازی‌های دوستانه همه تیم‌ها به دنبال کسب آرامش وهدف خود هستند و برای مثال تیم پدیده، توانست در بازی اول به چندین بازیکن جدید و امید فرصت دهد خود را برای دومین بار محک بزنند.

محمد نوازی درخصوص شکست تیم پدیده در بازی اول مقابل گل‌گهر ادامه داد:

هدف اصلی ما شناخت بازیکنان جدید و ارزیابی کلی تیم است تا بتوانیم تاکتیک‌ها واهدافی که داریم را دنبال کنیم. در بازی تدارکاتی برد و باخت مهم نیست و شبیه‌سازی بازی‌های رسمی از اهمیت بالاتری برخوردار است. متاسفانه با وجود اینکه مشهد شهر بزرگی است، تیم دیگری برای برپایی بازی دوستانه جدی وجود ندارد و باید از این چنین فرصت‌هایی به خوبی استفاده کرد.

مربی پدیده خراسان درباره آخرین وضعیت تیم هم اظهار کرد:

از زمانی که باشگاه از مالک قبلی گرفته شده مسئولان شهری از جمله شهردار، استاندار و هیئت فوتبال مساعدت بسیاری دارند تا تیم پدیده در ادامه مسیر موفق باشد.

وی همچنین عنوان کرد:

امیدواریم تا پایان فصل، مردم و مسئولان حامی تیم را دلگرم کنند تا با کسب نتیجه قابل قبول، برای سال جدید تصمیم جدی‌تری گرفته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده اخبار استقلال استقلال پدیده لیگ برتر محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

به گزارش ورزش سه، با توجه به محرومیت سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گلر جوان این تیم در بازی با تراکتور درون دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت و پس از دوری طولانی مدت از میادین باشگاهی مجدد تجربه حضور در سطح اول فوتبال را خواهد داشت.

آخرین باری که خالدآبادی در یک بازی رسمی باشگاهی به میدان رفت مربوط به نیمه نهایی جام حذفی همراه با هوادار در 4 خرداد 1402 است که در ترکیب اصلی هوادار قرار گرفته بود.

او فصل گذشته 17 بازی برای هوادار انجام داد و 6 کلین شیت هم انجام داد و یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر بود، خالدآبادی فصل گذشته در دور برگشت مقابل تراکتور به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی هوادار نتوانست دروازه این تیم را بسته نگه دارد اما عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان تبریز داشت.

این گلر جوان در طول فصل بدون حاشیه خاصی روی نیمکت حضور داشت و منتظر فرصت باقی ماند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در طول فصل درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت که درخشش او در این مسابقه می‌تواند سرنوشت او را برای سال‌های آینده در باشگاه استقلال یا حتی در نقل و انتقالات هم عوض کند.

این مسابقه اولین حضور رسمی خالدآبادی با پیراهن استقلال خواهد بود و می‌تواند عملکردی مشابه دیگر گلر‌های استقلال مانند وحید طالبلو و سیدحسین حسینی داشته باشد که در تقابل با تیم‌های بزرگ فوتبال ایران پیراهن استقلال را بر تن کردند.

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!