Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نورالدین فرزادی‌پور» عصر پنجشنبه در جلسه توجیهی تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب، افزود: با توجه به ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ صیانت از سلامت مردم و همچنین پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: انتخابات بزرگی در پیش روی همه ما قرار دارد که برگزاری پرشور، سالم و قانونمند بودن آن هم به نامزدهای انتخابات و هم مسوولان اجرایی و نظارت ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: قانونمند برگزار شدن انتخابات به رفتار نامزدهای انتخاباتی بستگی دارد از این رو اگر نامزدهای انتخابات به دنبال انجام تخلفات نباشند به طور قطع انتخابات سالم و قانونمند برگزار می شود.

فرزادی پور با تأکید بر حفظ سیمای شهر اذعان داشت: شهرداری نقاط مختلفی را برای تبلیغات نامزدها معین کرده تا از برهم خوردن سیمای شهر جلوگیری شود از این رو ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از انجام تبلیغات در مکان های غیر از این نقاط معین شده اجتناب کنند و قانونمندی خود را به مردم نشان دهند.

او با انتقاد از کسانی که برای جمع آوری رای به انتقال روستاییان به شهر اقدام می کنند، اضافه کرد: رای دهندگان به اعضای شورای اسلامی شهر باید شهرنشین باشند و اگر روستائیان  را برای جمع آوری رای به شهر انتقال دهند تخلف انتخاباتی محسوب شده و رای آن ها برای نامزد خاطی حرام بوده و خیانت به تمام شهروندان است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بحث کرونا سلامت مردم را تهدید می کند از این رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت مردم را حفظ نمایید.

شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است     

رییس دادگستری سرپل‌ذهاب نیز در ادامه این جلسه با بیان سخنان امام راحل در خصوص اهمیت انتخابات گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر اهمیت انتخابات تاکید کرده اند از این رو شرکت در انتخابات مشتی محکم در دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

 «محمدحسین حیدری» افزود : امروز مهمترین مساله انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای است و نامزدها علاوه بر تبلیغ برای جمع آوری آرا مردم را به حضور حداکثری در انتخابات توصیه و دعوت کنند.

وی اظهار داشت: در دادگستری شهرستان ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده که هدف آن جلوگیری از انجام تخلفات انتخاباتی است و به دنبال مچ گیری از افراد نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان با توجه به ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی توسط رییس قوه قضاییه به جرایم انتخاباتی قاطعانه رسیدگی خواهد کرد.

 اجرای قانون در پیشگیری از جرایم به منزله حمایت و طرفداری نیست 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب نیز گفت: رسیدگی به جرایم انتخاباتی وظیفه دادستانی است از این رو کسی از نامزدها از توصیه ها برداشت سیاسی نکند و اجرای قوانین را به منزله طرفداری از نامزد دیگری نباید تصور کرد.

«سعید زریری» افزود : نامزدها در مواقع قانونی تبلیغات از بیان الفاظی که قانون آن ها را منع کرده جدا خودداری کنند و بدانند که احراز صلاحیت آن ها تمام نشده و حتی بعد از برگزاری انتخابات نیز رفتار آن ها ممکن است باعث رد صلاحیت آن ها شود.

وی با اشاره به تهدید کرونا برای سلامت مردم تصریح کرد: پیشگیری قطعا هزینه های کمتری نسبت به درمان دارداز این رو نامزدها و ستادهای تبلیغات آن ها نسبت به حفظ سلامت مردم و پیشگیری از تهدیدات اقدام نمایند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم ضروری است 

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب نیز در این جلسه گفت: بیماری کرونا در یکسال و نیم گذشته تمام دنیا را درگیر کرده و باتوجه به لزوم حفظ سلامت مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان انتخابات امری ضروری است.

دکتر «محسن مرادی» افزود: سرپل‌ذهاب در هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار داشت و وضعیت آن شکننده است و دستورالعمل های بهداشتی باید با جدیت رعایت شود و محدودیت های بیشتری نیز اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد : تجمعات در فضای سربسته ممنوع است و سخنرانی ها در فضای باز بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی باید برگزار شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادگستری مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادگستری مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رعایت پروتکل های بهداشتی نامزدهای انتخابات دوره انتخابات اسلامی شهر سلامت مردم سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌، مراسم یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که آمادگی لازم برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان وجود دارد، افزود: امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، تصریح کرد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در کنار بقعه احمد بن اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح چهاردهم اردیبهشت نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با تصریح این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به شهرستان سرپل ذهاب آمده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

کد خبر 746750

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم