Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@09:02:59 GMT

تغییر رتبه گوگل نامزدهای انتخاباتی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۹۰۸

تغییر رتبه گوگل نامزدهای انتخاباتی + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین گزارش مرکز پژوهشی بتا نشان می‌دهد میزان جستجوی نام نامزدهای انتخابات1400 پس از مناظره دوم افزایش یافته اما تاثیر مناظره دوم کمتر از مناظره اول بوده است.

رییسی همچنان در صدر توجه و جستجوی کاربران قرار دارد. همتی نیز که پس از مناظره اول در جایگاه دوم قرار گرفته بود بعد از مناظره دوم جای خود را به رضایی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین تیتر یک سایت رهبر انقلاب +عکس هشدار روسیه به اعضای شورای حکام درباره برجام فوری / حسن نصرالله: از ایران بنزین می‌خریم سیلی امانوئل مکرون از زاویه جدید! +فیلم همتی: سقوط بورس به دلیل دعوای وزیر اقتصاد و وزیر نفت بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!


به گزارش تابناک و براساس گزارش زومیت، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی ادعا می‌کند که سیستم‌عامل iOS 18 به نسخه‌ی جدیدی از صفحه‌ی هوم (Home Screen) مجهز می‌شود که پشتیبانی گسترده‌تری از قابلیت‌های شخصی‌سازی خواهد داشت.

 
بلومبرگ فعلاً جزئیات خاصی از تغییرات صفحه‌ی اصلی آیفون منتشر نکرده است. درصورت پایبندی به سنت‌های چند سال اخیر، اپل سیستم‌عامل آی او اس ۱۸ را اواخر خرداد در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) رونمایی می‌کند.

یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!

شایعه‌ها می‌گویند که iOS 18 توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی مولد نشان می‌دهد و تغییرات گسترده‌ای روی سیری و برخی از اپلیکیشن‌های اختصاصی اعمال می‌کند. این سیستم‌عامل نیز پشتیبانی از استاندارد پیام‌رسانیِ RCS را به آیفون اضافه خواهد کرد.

به‌گفته‌ی بلومبرگ، اپل در iOS 18 روی ابزارهایی برپایه‌ی هوش مصنوعی تمرکز می‌کند که به کاربران برای مدیریت بهتر زندگی روزمره کمک خواهند کرد. سرویس‌هایی مثل ChatGPT همین حالا چنین قابلیتی ارائه می‌دهند؛ اما ظاهراً هوش مصنوعی اپل قرار است در این زمینه بهتر ظاهر شود.

براساس ادعای بلومبرگ، iOS 18 قرار است بزرگ‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری در تاریخ سیستم‌عامل گوشی آیفون باشد.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳