Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ترکیه تیمش را برای کسب سه امتیاز اول آماده کرده است. 

شنول گونش در نشست خبری خود قبل از تقابل ایتالیا و ترکیه در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، گونش در این نشست خبری گفت که آن ها با هدف کسب هر سه امتیاز مسابقه به مصاف ایتالیا می روند. در ادامه مهم ترین بخش از صحبت های گونش را می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی کردن در دیدار افتتاحیه این تورنمنت برای ما بسیار مایه افتخار است. بسیار شاکر هستیم که به اینجا رسیده ایم و من مایلم از همه آن هایی که در رسیدن ما به اینجا نقش کلیدی ایفا کردند تشکر کنم. 

ایتالیا تیم بزرگی است و من احترام زیادی برای آن ها قائل هستم. این اولین باری است که ترکیه در دیدار افتتاحیه بازی می کند و همه بازیکنان من به جز سه نفر آن ها، برای اولین بار در یورو بازی می کنند. مانچینی از ترکیه شناخت دارد؛ او در گالاتاسارای مشغول به کار بود و تیم خیلی خوبی را هم تشکیل داد. ولی ما برای برنده شدن اینجا هستیم. 

در هر تورنمنت، بازی اول و آخر مهم ترین بازی ها هستند. اگر در این بازی شکست بخوریم، در همین ابتدای کار تعادل گروه برای ما بر هم می ریزد. 

در سال ۲۰۰۲ با بازیکنانی که سابقه حضور در مرحله پایانی جام جهانی را نداشتند عازم آن مسابقات شدیم و خوب کار کردیم. این بار هم می تواند مشابقه باشد و همان حس و حال در جمع بازیکنان وجود دارد. ما یعنی بازیکنان و کادر فنی، همگی یک هدف مشترک داریم. همه ما در یک راستا تلاش می کنیم. 

امیدوارم شاهد یک بازی لذتبخش و دلچسب باشیم... و البته برنده آن ما باشیم! 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس حسن اشجاری: با حضور احمدی‌ نژاد در استادیوم آزادی در دیدار مقابل عربستان همان اتفاقی که برای تیم ملی کشتی افتاد، برای ما هم تکرار شد و باختیم / فیلم رویای المپیک برای کیانوش رستمی پایان یافت کریستیانو رونالدو به 104 گل ملی رسید؛ 6 گل تا عبور از رکورد علی دایی کریستیانو رونالدو مایل به جدایی از یوونتوس؛ دستمزد سنگین، مانع اصلی انتقال تلاش میرالم پیانیچ برای جدایی از بارسلونا و انتقال قرضی به یوونتوس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!

امید تراکتور پیروز دیدار با بعثت کرمانشاه شد.

طرفداری | با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد