Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:32:45 GMT

آغاز جنبش سایبری حمایت ۲۰ میلیونی مردمی از انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۰۸۳

آغاز جنبش سایبری حمایت ۲۰ میلیونی مردمی از انتخابات

علیرضا علی میرزایی رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: جنبش حمایت ۲۰ میلیونی مردانه آیت الله رئیسی در فضای مجازی و پیام رسان اینستاگرام برای کسب موفقیت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در شرایط بحرانی حاکم بر جامعه که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، از هر نوع ابزار و موقعیت برای آسیب رساندن به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برند، لازم است که ملت شریف ایران اسلامی در مقابل آرایش جنگی و دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آرایش مناسب گرفته و به نوعی مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در اسلامشهر با تاکید برحضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: در روزهای تبلیغات انتخابات منتهی به روز رای گیری،گروه‌های معاند و جبهه خارج نشین ضدانقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، به دنبال وارد کردن هجمه سنگین از شایعات، تحریفات و هنجارشکنی بر علیه نامزدهای ریاست جمهوری به ویژه شخص آیت الله رئیسی و ایجاد تشکیک جهت کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رای هستند.

علی میرزایی افزود: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و برابر شواهد و ظواهر امر و قراین موجود، شبکه های متعددی به هم بافته و در هم تنیده امپراطور رسانه‌های غربی و ابر سخت افزارهای آنها، با به کارگیری ربات‌های پیشرفته و هوش‌های مصنوعی متنوع و مدرن بهره گیری از عناصر ضد انقلاب و فرزندان رجوی ملعون، در بستر فضای مجازی بنا در فرمایشات و تعبیر مقام معظم رهبری در حال آرایش جنگی و آماده باش حداکثری می‌باشند.

وی با اشاره به مطالعه آمار و ارقام برنامه شبکه‌های فعال در فضای مجازی بر علیه ایران اسلامی، تاکید کرد: در برابر هجمه‌های معاندین بر علیه نظام جمهوری ایران، یاران جبهه انقلاب و دلسوزان نظام  از هر قشر و گروهی، به فراخور میزان شناخت و آگاهی خود از فضای مجازی، اقدام به مقابله با فعالیت‌های دشمن کرده و حالت آماده باش به خود گرفته و به صورت جزیره‌ای و غیر منسجم فعالیت می‌کنند،که با توجه به هوشیاری ملت شریف ایران و آشنایی آنها با تاکتیک‌های غول‌های رسانه‌ای، با ایجاد یکپارچگی و وحدت در بین یاران انقلاب، می‌توان امنیت لازم را در فضای مجازی رها شده، برای تضمین حضور پرشور مردم در انتخابات ایجاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در اسلامشهر با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در جامعه،گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب لازم است تا ملت غیور و شریف ایران اسلامی در برابر آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گوناگون، آرایش مناسب گرفته و وحدت و اتحاد خود را قدرتمندانه حفظ کنند و پاسخ دندان شکنی به فعالیت‌های مایوس کننده دشمن بدهند.

علی میرزایی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز جنبش سایبری ۲۰ میلیونی مردم در فضای مجازی، از مردم انقلابی و دلسوزان نظام تقاضا می‌کنم، همانند دوران دفاع مقدس که با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند، در این عرصه هم با مراجعه به صفحه اصلی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ضمن حمایت از این نامزد، به این جنبش مردمی بپیوندند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رئیسی فضای مجازی ایران اسلامی ۲۰ میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید