Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 500 میلیارد تومان اعتبار جدید برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیلمیانه اختصاص می‌یابد تا بدهی و مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

محمدباقر نوبخت در سفر به اردبیل و در بازدید از چند پروژه زیربنایی در این استان اظهار کرد: در سفر قبلی قرار بود 650 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل پرداخت شود که در مجموع در ماه‌های گذشته بیش از 660 میلیارد تومان منابع برای پروژه ریلی اردبیل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدون هیچ محدودیتی پرداخت منابع مورد نیاز برای راه آهن اردبیل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ما فرصتی پیدا کردیم تا امروز از پروژه ریلی استان اردبیل بازدید کنیم که روند مناسبی را در اجرای بخش‌های مختلف این پروژه شاهد هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های آینده راه آهن اردبیل – میانه به رغم سختی کار به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه در حد وسع و توان از اجرای این پروژه و مراحل پرداخت منابع ملی پشتیبانی‌های لازم را انجام داده و امیدواریم با پیگیری جدی مسئولان استان و تلاشی که پیمانکاران در قطعات مختلف در حال انجام هستند، راه آهن اردبیل – میانه به بهره‌برداری برسد.

راه آهن اردبیل باید به پارس‌آباد متصل شود

نوبخت ادامه داد: در کنار تکمیل راه آهن اردبیل – میانه تلاش می‌کنیم تا این مسیر را تا منطقه مرزی پارس‌آباد ادامه دهیم تا از این طریق به جمهوری آذربایجان متصل شود.

وی افزود: در قانون بودجه با اصلاح فرآیند اجرای این پروژه درصدد اتصال اردبیل – میانه به سمت پارس‌آباد هستیم تا ظرفیت این خط ریلی در مبادلات مرزی تقویت شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 500 میلیارد تومان اعتبار جدید برای این پروژه خبر داد و بیان کرد: در چند ماه آینده راه آهن اردبیل – میانه به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم ادامه این پروژه نیز تا منطقه مرزی ادامه یابد.

نوبخت گفت: در سفر امروز همچنین از پروژه مهم و اساسی پایاب سد خدافرین و انتقال آب به اراضی منطقه بازدید کردیم که قرار شد برای تکمیل بخشی از این پروژه منابع مورد نیاز تامین شود.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای پروژه پایاب سد خدافرین هزینه شده و برای تکمیل آن 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در هفته‌های آینده این منابع پردخت می‌شود تا زمینه برای راه‌اندازی این پروژه عظیم آبی – خاکی فراهم آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه آهن اردبیل میانه سازمان برنامه و بودجه استانی اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه میلیارد تومان اعتبار راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کیانی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی که با حضور وزیر کشور در کرج برگزار شد، گفت: این نوید را به مردم این شهر می‌دهم که کرج اولین شهری است که از نعمت اتوبوس‌های پاک برقی برخوردار می‌شود.

وی مطرح کرد: این پروژه با صرف حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار با کمک دولت به مردم کلانشهر کرج اهدا می‌شود که پروژه‌ای ممتاز و مدرن است. کرج زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم را داشت که بتوانیم به سرعت این پروژه را انجام دهیم و اعتبارات لازم را جذب کنیم.

شهردار کرج از افزایش بودجه این شهر از ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ۲۱ هزار میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به میزان ۱۱۰ درصد محقق شده، در عین حال که هر سال نسبت به سال گذشته، بودجه شهر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

کیانی با بیان اینکه امروز کلانشهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده که در گوشه گوشه آن مردم شاهد انجام پروژه‌های بزرگی هستند، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها راه اندازی خط بی آر تی است که قرار است همین اتوبوس‌های برقی در آن به مردم خدمت رسانی کنند که در خرداد ماه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مردم کرج قول می‌دهم که از فردا صبح این اتوبوس‌های برقی در خیابان شهید بهشتی انجام وظیفه کنند. این نوید را می‌دهم که شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در کشور اتوبوس‌های برقی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه اولین شهری هستیم که حمل و نقل عمومی رایگان داریم، عنوان کرد: برای خریداری و فعالیت تاکسی‌های برقی نیز اقدام می‌کنیم و کرج اولین شهری خواهد بود که از این وسیله حمل و نقل عمومی نیز برخوردار می‌شود.

کد خبر 6079845

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳