Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ترقی پنجشنبه شب پس از مناظره با جوادی حصار در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون هیچ نشانه‌ای از کنار رفتن نامزدهای اصولگرای ریاست جمهوری دیده نمی شود، پس از مناظره سوم شاید تصمیم هایی گرفته شود اما تاکنون علامتی مبنی بر انصراف نامزدهای اصولگرای ریاست‌ جمهوری ندیده‌ام.

وی ادامه داد: این نامزدها نیاز به مذاکره دارند و باید وضعیت خود را در نظرسنجی ها ببینند و جایگاه و موقعیت اجتماعی خود را بررسی کنند و متناسب با جایگاه خود تصمیم بگیرند با این اوصاف امیدواریم انتخابات به مرحله دوم کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص نامزدهای رقیب اصولگرایان نیز گفت: رقبا از کلید واژه هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند افشار خاکستری و حتی مخالفان نظام را جذب کنند و تا حدودی نیز توانسته اند در جذب این اقشار موفق عمل کنند اما اینکه بتوانند نتیجه انتخابات را تغییر دهند به همت آقای همتی بستگی دارد.

وی افزود: آقای همتی تلاش خود را به خاطر فعالیت مشاوران مجرب خود به خوبی انجام می دهد و سعی می کند ساختارشکنانه جلو برود تا اقشار خاکستری را جذب کند البته اصل این موضوع که بتواند همه اقشار را پای صندوق رای بکشاند خوب است اما اینکه موفق شود همه اقشار خاکستری را پای کار بیاورد خوشبینانه است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال در پنج هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها حمیدرضا ترقی علیرضا زاکانی اصولگرایان عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدرضا ترقی علیرضا زاکانی اصولگرایان حمیدرضا ترقی علیرضا زاکانی اصولگرایان عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، فرایند انتخاب «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز شد.

پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام 86 هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه شد.

این کمیته با ترکیب آقایان مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، پنج هنرمند را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال 1402» هنر انقلاب معرفی کرد. اسامی نامزدهای نهایی عنوان «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.


1- امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»

2- کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»

3- راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»

4- افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی

5- مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر  در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره "و فتح قریب" در مرز سرزمین‌های اشغالی

گفتنی است انتخاب چهره سال هنر انقلاب از میان نامزدهای نهایی کسب این عنوان توسط گروهی از نخبگان و خبرگان هنر انقلاب انجام می‌شود.

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب روز چهارشنبه 29 فروردین در پردیس مرکزی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. حوزه هنری از سال 1394 معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.  

«تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره سال هنر انقلاب» شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند و در سال جاری دهمین منتخب این عنوان معرفی خواهدشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است