Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای تامین نظم و امنیت جامعه و مطالبه به حق شهروندان، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

 وی خاطر نشان کرد: با همکاری شهروندان همه اقدامات ماموران انتظامی، در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح استان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی استان زنجان از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردار هستند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد و باید منتظر اجرای عدالت و برخورد قانونی پلیس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه‌ای است، گفت: پلیس استان در طول 48 ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و غیره و دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

خانی‌پور از توقیف بیش از ۵ دستگاه خودرو در این خصوص گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان بیش از ۲۰ سارق نیز در سطح استان دستگیر شدند.

 وی تصریح کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به بیش از 50 فقره انواع سرقت معترف شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد : پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را تهدید کند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد .

 خانی‌پور با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می‌طلبد هم استانی‌های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

وی در ادامه از کشف 16 هزار و 250 بسته تنباکوی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز به یک دستگاه تریلر مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ۱۶ هزار و ۲۵۰ بسته تنباکو خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش تنباکو کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شد، بیان داشت: خوردو به همراه راننده و کالای کشف شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

خانی‌پور تاکید کرد: مبارزه قاطع با برهم زنندگان امنیت اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های پلیس در سال جدید است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی زنجان امنیت دستگیری جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت اقتصادی مبارزه قاطع برهم زنندگان نظم خط قرمز انتظامی استان زنجان خانی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر