Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا و ترکیه در دیدار افتتاحیه یورو 2020 به مصاف یکدیگر می روند. هاکان چالهان اوعلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ هاکان چالهان اوعلو گفت:

این دیدار برای من از بقیه بازیکنان خاص تر است چون در ایتالیا بازی می کنم. برای این رقابت ها مدت زیادی منتظر ماندیم و به سختی تلاش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهیم باعث افتخار ترکیه شویم. توصیه ای برای بازیکنان ترکیه ندارم چون همه می دانیم که ایتالیا چه تیم قدرتمندی است. در هر صورت می خواهیم برنده شویم. تقابل دوباره با ایتالیا در فینال یورو بسیار زیبا خواهد شد. اگر بدون ترس در این رقابت ها بازی کنیم، می توانیم به دستاوردهای مهم برسیم.

تمدید قرارداد با میلان؟ 3 روز پیش با مالدینی صحبت کردم. او با من تماس گرفت و در مورد میلان صحبت کردیم. به مالدینی گفتم فعلا می خواهم روی رقابت ها یورو تمرکز کنم. همیشه با احترام زیادی با مالدینی و ماسارا در تماس هستم. اگر خبری شود، ابتدا به مالدینی خواهم گفت. اولویت من، میلان است.

 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون شاگرد مورینیو شد | انتقال سال (برگزیده‌های سال)

انتقال سردار آزمون از بایرلورکوزن به رم جزو مهمترین انتقال برای لژیونرهای ایرانی بود

طرفداری | سردار آزمون مهاجم ایرانی پیش از جام ملت های آسیا راهی پایتخت ایتالیا شد

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به باشگاه رم ایتالیا پیوست.

آزمون که در دو فصل گذشته در بایرلورکوزن آلمان بازی می‌کرد، در این انتقال با مبلغی در حدود 2 میلیون یورو به رم خواهد پیوست. باشگاه رم همچنین حق خرید 15 میلیون یورویی برای این بازیکن در پایان فصل در اختیار خواهد داشت.

سردار آزمون در گفتگو با خبرنگاران پس از نهایی شدن این انتقال گفته بود:

از اینکه به رم پیوستم بسیار خوشحالم. این باشگاه بزرگی با هواداران پرشور است و من برای بازی در اینجا انگیزه زیادی دارم.

سردار آزمون در 17 بازی برای رم 2 گل برای آنها به ثمر رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • سردار آزمون شاگرد مورینیو شد | انتقال سال (برگزیده‌های سال)
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی