Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احسان قائدی به عنوان نماینده ستاد سعید جلیلی، مجتبی نوروزی به نمایندگی از ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عباسی موسایی نماینده ستاد عبدالناصر همتی، محمدرضا داوودپور نماینده ستاد علی‌رضا زاکانی و عباس داوودپور به نمایندگی از ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مناظره، به تبیین برنامه‌های نامزدهای مورد نظر خود به‌ویژه در ۲ بخش اقتصاد و سیاست خارجی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه نمایندگان ستادهای محسن رضایی و محسن مهرعلیزاده حضور پیدا نداشتند.

برنامه رییس‌جمهوری آینده برای کاهش تورم، پرداخت یارانه‌ها و بورس به‌عنوان پرسش اقتصادی و برنامه رییس دولت آینده برای سیاست خارجه به‌خصوص درباره برجام در قالب پرسش دوم مطرح و حاضران نسبت به پاسخ‌گویی اقدام کردند.

تبیین برنامه‌های نامزدها ‌در افزایش مشارکت انتخاباتی نقش دارد

نماینده ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم برگزاری چنین نشست‌هایی منجر به افزایش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ شود.

مجتبی نوروزی تاکید کرد: یکی از الزام‌های انتخاب اصلح در این دوره از انتخابات توجه به رویکردها قبل از پرداختن نامزدها به برنامه‌ها است.

وی افزود: باید فردی انتخاب شوند که برای کسب قدرت و ثروت به میدان نیامده و از سوابق مشخصی برخوردار باشند.

نوروزی تصریح کرد: باید ببینیم چه کسی به‌دنبال رفع مشکلات کشور با نگاه به داخل است و مانند سال‌های اخیر نگاه به خارج نداشته باشد و حجت‌الاسلام رئیسی عقیده به تغییر نگاه‌ها و رویکرد موجود در دولت و مدیران دارد.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بخشی از گرفتاری‌های اقتصادی کشور محصول سوءمدیریت و بی‌کفایتی‌ است.

وی گفت: کارنامه گذشته حجت الاسلام رئیسی نشان می‌دهد که این سوءمدیریت‌ها را به مدیریت جهادی با استفاده از دانش و علم روز بشری تبدیل می‌کند که با این اقدام بسیاری مشکلات کنونی رفع می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: ‌عدالت‌خواهی، فسادستیزی، مردم‌محوری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های این نامزد انتخاباتی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به لزوم جراحی‌های اقتصادی در حوزه اقتصاد ایران افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها به اهمیت تولید تاکید کرده‌اند و هنوز در این رابطه کاری نشده است.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا در حوزه بانک و مالیات به جراحی اقتصادی نیاز داریم.

وی یادآور شد: در حوزه گمرک، اکنون ۲۵ درصد قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور و در حوزه بانکی، برای امر تولید مانع‌تراشی می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: ‌سال گذشته ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سود سپرده در کشور پرداخت شد که این مبلغ و اصل سپرده‌ها مشمول مالیات نشد.

وی با اشاره به اختصاص این میزان سپرده و سود آن به ۱.۵ درصد افراد جامعه گفت: این مبلغ‌ها در حوزه دلال‌بازی هزینه می‌شود اما با پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰، این دلال‌بازی‌ها و سفته‌بازی‌ها در کشور حذف می‌شود.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری در بخش دوم سخنان خود تاکید کرد: عاملان و مسوولان وضعیت کنونی اقتصادی در کشور افرادی هستند که محبوبیتی زیر هفت درصد نزد مردم برخوردارند.

وی یادآور شد: دولت در هشت سال گذشته وضعیت اقتصادی و قیمت دلار و ارز را به شرایط کنونی رسانده است پس دیگر نباید برنامه اقتصادی ارائه دهند.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ‌در سال ۱۳۹۲ که دولت جدید شروع به‌کار کرد، در حال فروش نفت بودیم اما امروز برای تهیه کالاهای اساسی مانند مُرغ باید در صف بایستیم.

وی با اشاره به نبود ضمانت اجرا برای برجام افزود: ترامپ برجام را پاره کرد و شما توافقی را امضا کردید که هم‌جنس، همزمان و هم‌وزن نبود و قبل از امضای برجام، اندیشکده‌های جهانی آن را نوشته بودند.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی در دولت اوباما هم امضا شد و  ‌رییس وقت بانک مرکزی پس از بازگشت سفر آمریکا  دستاورد برجام را صفر دانست.

نوروزی با اشاره به اف. ای. تی. اف (FATF) اظهار داشت: ۳۵ کشور عضو اصلی و ۲ رژیم اسرائیل و عربستان سعودی عضوهای ناظر FATF هستند و ایران را در آن راه نمی‌دهند.

اقتصاد بدون نفت اولویت قاضی‌زاده هاشمی است

نماینده ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ یکی از برنامه‌های این نامزد، اقتصاد بدون نفت است، زیرا تاکنون دولت‌ها از نفت در بودجه استفاده می‌کردند اما برای مردم هزینه نمی‌شد.

عباس داوودپور تاکید کرد: البته میزان درآمدهای نفتی نباید کاهش یابد اما بایستی از بودجه نفتی کم شود.

وی افزود: ‌آینده‌نگری در اقتصاد و در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی در منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های قاضی‌زاده هاشمی به‌شمار می‌رود.

داوودپور تصریح کرد:دولت‌ها در کشور با نگاه چهار تا هشت ساله به مسائل، به‌دنبال رفع موقتی مشکلات بودند اما برای رفع دائمی این مشکلات، مجموعه‌ای از افراد دانشگاهی در کنار قاضی‌زاده هاشمی هستند و برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی یادآور شد: باید تصدی‌گری دولت حذف و تسهیل‌گری در امور با هدف جلوگیری از مانع‌تراشی، حذف کاغذبازی اداری و تسهیل در امور جایگزین شود.

نماینده ستاد قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه امروز با نگاه سیاست خارجه‌ای روبه‌رو هستیم که تمامی مسائل را به امور سیاسی گره زده و در هشت سال اخیر به نتیجه برجام منجر و عامل تهدید برای جمهوری اسلامی، اعمال تحریم‌ها و بروز مشکلات اقتصادی شد و دولت می‌توانست با نگاه گفتمانی از این مشکلات جلوگیری کند. 

داوودپور تاکید کرد: این موارد از مشکلات سیاست‌مداران کنونی کشور است و همین عامل باعث شده تا قاضی‌زاده هاشمی اصل عزت، حکمت، مصلحت، حمایت از جبهه مقاومت و تعامل با دنیا را در سیاست خارجه خود برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کند.

نماینده ستاد قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال‌های اخیر مردم ایران آن‌قدر درگیر مسائل اقتصادی شدند که سیاست خارجه برای‌شان مهم نبود و باعث ایجاد فاصله طبقاتی و جدا شدن مردم از مسوولان شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰،‌ مشارکت حداکثری و حضور پُر شور مردم در پای صندوق‌های رای محقق شود.

داوودپور اظهار داشت: از تمامی مردم و گروه‌های سیاسی دعوت می‌کنم برای حضور حداکثری در انتخابات امسال با هدف کمک به جمهوریت و پشتوانه نظام، افزایش قدرت چانه‌زنی نظام و نگاه تمامی کشورهای منطقه و جریان مقاومت به جمهوری اسلامی،‌پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نمی‌توان از نگاه‌های از بالا به پایین در دولت کنونی صحبت نکرد

نماینده ستاد علی‌رضا زاکانی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نمی‌توان از دردها و نگاه‌های از بالا به پایین در دولت صحبت نکرد.

محمدرضا داوودپور تاکید کرد: در هشت سال گذشته دولت خواب بود و علت نیمی از مشکلات را به دولت قبل و بقیه را به مسائل سیاسی ربط می‌داد و توجیه می‌کرد.

وی افزود: در دولت چرخ اقتصاد، ظرفیت‌ها و سیاست خارجه کشور را از حرکت بازداشت و نه تنها به وعده‌های تبلیغاتی انتخاباتی خود مانند رفع تحریم‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم در ۱۰۰ روز نخست عمل نکرد بلکه بخشی از کسری بودجه خود را از جیب مردم در بورس تامین و جبران کرد.

داوودپور تصریح کرد: کوچک شدن سفره مردم، تشکیل صف برای تهیه مُرغ، سبد معیشتی و حذف نیازهای اولیه از سفره مردم نتیجه تفکر و دیدگاه کاخ‌نشینان اشرافی‌گری است.

نماینده ستاد انتخاباتی زاکانی در چهارمحال و بختیاری برطرف کردن مشکلات تولید، توجه به جهش تولید و اصلاح نظام بانکی را راهکار برطرف کردن مشکلات کنونی کشور دانست و اظهار داشت: کارنامه زاکانی در این رابطه مشخص و روشن است و اقتصاد، مدیریت، فرهنگ و سیاست خارجه چهار محور اصلی در برنامه‌های زاکانی برای دولت آینده در صورت پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ قرار دارد.

وی گفت: سابقه و عملکرد زاکانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد و عدالت‌گرایی فراجناحی بوده است.

داوودپور در بخش دوم سخنان خود تاکید کرد: از افرادی که هنوز هم خود را از دولت روحانی جدا نمی‌کنند تشکر می‌کنم.

نماینده ستاد انتخاباتی زاکانی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هنگام امضای معاهده‌های جهانی باید ضمانت اجرا گرفته شود اما وقتی ترامپ، برجام را پاره کرد، ایران هیچ ضمانتی برای طرح شکایت در دادگاه‌های بین‌المللی نداشت.

وی یادآور شد: ‌توجه به توزیع توان دیپلماسی، بهره‌گیری از آن در رفع مشکلات موجود و برقراری و افزایش ارتباط با ۱۵ کشور همسایه از مهم‌ترین برنامه‌های زاکانی است.

داوودپور اظهار داشت: آن‌هایی که میدان را مقابل دیپلماسی قرار می‌دهند توجه ندارند که دیپلماسی بدون میدان، ‌یک فرصت‌سوزی بزرگ است و اگر میدان سوریه، عراق، و یمن نبود،‌ داعش این میدان‌ها را فتح می‌کرد و در آن زمان ظریف نمی‌توانست از مذاکرات وین سخن بگوید.

جلیلی ۱۲۰ منطقه کشور را از نزدیک مشاهده کرده است

نماینده ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ این نامزد ریاست جمهوری تاکنون افزون‌بر ۱۲۰ منطقه کشور را از نزدیک دیده و برای این استان مدل تولیدی دارد.

احسان قائدی تاکید کرد: جلیلی می‌داند مهم‌ترین مشکل کشور غلبه بر دیوان‌سالاری و فشل بودن دستگاه اجرایی است.

وی افزود:‌ می‌توان در دولت جلیلی با کشورهای قدرتمند در زمینه صادرات رقابت ایجاد کرد و با توجه به تولیدات داخلی، زمینه کاهش و رفع مشکل بیکاری را رفع کرد.

نماینده ستاد انتخاباتی جلیلی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون بسیاری تولیدات این استان خام‌فروشی می‌شود اما در صورت پیروزی جلیلی در انتخابات زمینه توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی و انجام صادرات محصولات از درون استان فراهم خواهد شد.

وی گفت: با توجه و رونق در صادرات غیرنفتی می‌توان به‌راحتی نیمی از بودجه کشور را تامین کرد اما دولت کنونی نقدینگی مردم را به بورس هدایت و کسری نقدینگی خود را جبران کرد.

قائدی به اجرای طرح انرژی از سوی جلیلی اشاره و تاکید کرد:‌ با اجرای این طرح افراد کم‌مصرف می‌توانند واحدهای انرژی خود را به پُر مصرف‌ها بفروشند و این باعث عدالت در توزیع منابع می‌شود و  به‌همین منظور باید یارانه‌ها را مستقیم به خود مردم اختصاص داد تا تصمیم‌گیری کنند.

نماینده انتخابات ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد را یکی از گران‌ترین شهرهای ایران در بخش مسکن اعلام و تصریح کرد: تولید مسکن باعث رونق این حوزه، کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و جمع شدن بی‌بندوباری‌های کنونی خواهد شد.

وی در بخش دوم سخنان خود یادآور شد: تهدیدزدایی به‌جای تنش‌زدایی مهم‌ترین برنامه سیاست خارجی جلیلی است که باعث تقویت بیشتر دفاعی کشور می‌شود که البته دولت روحانی در برجام، به‌دنبال تنش‌زدایی بود.

قائدی اظهار داشت: امروز کشورهای هم‌تحریمی می‌توانند باشگاه‌های هم‌تحریمی تشکیل دهند و کشور را به‌راحتی اداره کنند.

نماینده ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبان، دولت قبل را برای رابطه با ونزوئلا مسخره می‌کرد ولی امروز خودشان در دولت روحانی به این کشور نفت می‌فروشند.

قائدی گفت: فعال کردن شرکت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی تعامل با تمام دنیا از مهم‌ترین برنامه‌های جلیلی در صورت موفقیت و پروزی در انتخابات ۱۴۰۰ است.

اصلاح‌طلبان داوطلب در انتخابات ۱۴۰۰ ردصلاحیت شدند

نماینده ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جبهه اصلاح‌طلبان از ۱۵ نفر برای نام‌نویسی در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد و در نهایت ۹ نفر ثبت‌نام کردند که همگی آن‌ها ردصلاحیت شدند.

عباس موسایی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان، انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند و به‌دنبال شکاف بین ملت و حاکمیت نیستند و در همین راستا حاضرند تا با دست‌های بسته، در برابر افراد رده اول جناح مقابل رقابت کنند، حتی اگر شکست بخورند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان، امروز از حذف نخبگان احساس خطر می‌کنند و در این راستا ضرورت دارد که به ملت و آرمان‌های انقلاب بازگردیم.

وی یادآور شد: متاسفیم که برای دعوت از مردم برای حضور در انتخابات دستمان بسته است اما امید است جبهه اصلاحات ،در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایستادگی مقابل استکبار جهانی بتواند فضای سرد انتخابات که بخشی از آن ناشی از ردصلاحیت‌ها بود، را گرم کند.

نماینده انتخاباتی ستاد همتی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ در همین راستا از مردم تقاضا می‌شود به صحنه انتخابات بیایند و وظیفه خود را به درستی عمل کنند.

وی در بخش دوم سخنان خود گفت: دولت روحانی سال ۱۳۹۲ در شرایطی روی کار آمد که دولت وقت در انزوا و شرایط سختی قرار داشت.

موسایی تاکید کرد: در آن زمان کشور در بند هفتم منشور ملل متحد قرار گرفته بود و در وضعیت خطیری قرار داشت اما ایران تنها کشوری است که از این بند خارج شد.

وی برجام را یک اتفاق تاریخی دانست و افزود: در این زمینه به‌جای همراهی با مقام معظم رهبری و سربازان حوزه دیپلماسی، برخی از پشت خنجر زدند.

نماینده ستاد انتخاباتی همتی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت روحانی شاهد گشایش‌های اقتصادی هستیم و شاهد این ادعا، رای دادن دوباره مردم به دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۶ است.

وی خروج ترامپ از برجام را باعث قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ اقتصادی دانست و یادآور شد:‌ با وجود انتقاد اصلاح‌طلبان به روحانی، اما دولت وی در شرایط سخت، کشور را مدیریت کرد.

موسایی اظهار داشت: نمی‌توانیم در دهکده و نظم جهانی دور کشور را حصار بکشیم و جهان را علیه خود بلند کنیم.

نماینده ستاد انتخاباتی همتی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی افرادی که مخالف اف. ای. تی. اف (FATF) بودند امروز از تعامل سخن می‌گویند.

وی افزود: امروز نباید ترامپ را تبرئه کرد بلکه با رعایت انصاف،‌ به‌منظور رهایی از جنگ اقتصادی و انزوای سیاسی باید تصمیم درست گرفت و قهر در انتخابات، ‌به‌نفع تحریم‌کنندگان انتخابات تمام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی سعید جلیلی علیرضا زاکانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید جلیلی علیرضا زاکانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری اظهار چهارمحال و بختیاری تصریح چهارمحال و بختیاری نیز گفت جلیلی در چهارمحال و بختیاری نماینده ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی یادآور شد دولت روحانی سیاست خارجه اصلاح طلبان برنامه ها خواهد شد مهم ترین هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه‌بر اعتبارات استانی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به فرهنگ استان اعتباری اختصاص داده شود و در اختیار متولیان قرار گیرد.
وی افزود: شایسته است که عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی استان و کشور شکل گیرد که نیاز به دغدغه‌مندی، هم‌اندیشی و پیگیری طرح‌ها و اجرایی کردن آن است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر چه وضعیت فرهنگی ایران و کشور با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، اما نباید ناامید باشیم و با تمامی توان در این راستا تلاش کنیم.
نکونام اضافه کرد: پارسال تعدادی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی عملیاتی شد که جای قدردانی دارد و بخش‌هایی هم عملیاتی نشد که می‌طلبد امسال با جدیت و حساسیت بیشتر پیگیری و اجرا شود و امسال به فضل الهی مصمم شویم که مصوبات را در میدان عملیاتی کنیم تا آثار مطلوب آن متوجه جامعه شود.
وی از حضور گسترده و پرشور مردم در تشییع پیکر فرمانده و جانباز سال‌های دفاع مقدس جمعلی کیانی قدردانی کرد و گفت: این رزمنده ولایت‌مدار و مخلص انسانی بود که همه هم و غمش دین و ارزش‌های ایمانی بود و تلاش خود را برای پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به کار گرفت که جای خالی این مجاهد در راه خدا احساس می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان بر تداوم برنامه‌های فرهنگی موثر در استان از جمله نشست‌های تبیینی قرآن کریم تاکید کرد و گفت: مشارکت بیش از چهار هزار نفر از خانواده‌ها و برگزاری دو هزار جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان اقدام شایسته‌ای بود که انتظار می‌رود چنین برنامه‌هایی در طول ایام سال تداوم داشته باشد.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: امسال اجرای برنامه‌های تبیینی قرآن کریم در استان محسوس بود و اجرای برنامه نهج‌البلاغه‌خوانی به نحو خوبی در استان اجرا شد، نهج‌البلاغه کتاب زندگی است.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی روز شهرکرد گفت: برنامه‌ها به نحوی اجرا شود که همه قومیت‌ها و اقوام استان را پوشش دهد چراکه شهرکرد مرکز استان و نماینده همه اقوام است.
نکونام با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر در خنثی‌سازی جنگ نرم دشمن، اضافه کرد: در جنگ نرم باید مراقب بیشتری صورت گیرد چراکه دشمن در حوزه فرهنگی متمرکز شده است و تلاش دارد کشور را از درون تهی و فرهنگ ایرانی اسلامی را از مردم ایران بگیرد و بمباران رسانه‌ای علیه کشور راه انداخته‌اند که نباید در قبال آن بی‌تفاوت باشیم.
وی افزود: در مواجهه با جنگ نرم دشمن دستگاه‌های مربوط با یکدیگر هم‌افزایی کرده و به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد