Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی با کامبوج برگزار شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!