Web Analytics Made Easy - Statcounter




به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای گفت: لازم است به منظور کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت مددجویان به آغوش خانواده و جامعه اقداماتی اساسی صورت بگیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری افزود: در زمینه کاهش جمعیت کیفری باید به مسئله کنترل مجرمان حرفه‌ای و اصلاح مجرمین به صورت توأمان توجه کرد تا شاهد موفقیت بیشتر در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه توجه به مسئله زندان و زندانیان ادامه داد: در مدت اخیر شاهد تحرکات بسیار خوب ریاست محترم سازمان زندان‌ها و حضور مکرر در زندان‌های مختلف با هدف رسیدگی و حل مشکلات مددجویان بوده‌ایم و در خراسان رضوی نیز با وجود همین الگو قضات و مسئولان در زندان‌ها حضور پیدا کرده و در پی حل مشکلات مددجویان هستند و بر همین اساس شاهد کسب توفیقات خوبی نیز بوده‌ایم.

در این جلسه غلامعلی صادقی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و سایر دست اندرکاران مقابله با جرائم  خاص خواست تا از تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی استفاده نماید.

انتهای پیام // ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه قضایی حل مشکلات مددجویان دادستان عمومی کاهش جمعیت کیفری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم