Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گُنبد آهنین را ابزار مطمئن و بازدارنده برای رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های مقاومت ندانست و تاکید کرد: امروز موشک‌های مقاومت به راحتی از سپر گنبد آهنین عبور کرده و سایه معادله وحشت را بر سرزمین‌های اشغالی انداخته است. رسول سنایی‌راد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات جبهه مقاومت در فلسططین، گفت: مبارزات مردم و جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شد و این مقاومت اعتباری بین‌المللی در دنیا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قدرت موشکی مقاومت فلسطسین، اسرائیلی‌ها را به التماس انداخته است معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا قدرت موشکی جبهه مقاومت فلسطین را عامل تغییر موازنه قدرت در میدان نبرد حق علیه باطل برشمرد و تصریح کرد: این قدرت اسرائیلی‌ها را برای آتش بس و مذاکره به التماس انداخت.     گُنبد آهنین، حیات خلوت موشک‌های مقاومت فلسططین نظیر موشک «قاسم» سنایی راد با اشاره به گُنبد آهنین تنها سرمایه غرورآفرین برای رژیم کودک کش صهیونیستی، آن را عنوان حیات خلوت موشک‌های مقاومت فلسطین نظیر موشک «قاسم» دانست و اضافه کرد: موشک‌های بومی مقاومت با گذر از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی این موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر دادند و حتی آن را به اربابان این رژیم جعلی هم دیکته کردند و در این راستا حامیان رژیم صهیونیستی نیز به دست و پا افتادند.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز در حصار سلطه‌گری رژیم صهیونیستی به دستاورد مهم بومی‌سازی تجهیزات نظامی مورد نیاز خود رسیده است، تصریح کرد: موشک‌هایی که آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنَوردید، ساخت جوانان فلسطینی جبهه مقاومت در این کشور مظلوم است.  
وی با اشاره به تفاوت هزینه‌های جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی، گُنبد آهنین را ابزار مطمئن و بازدارنده برای رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های مقاومت ندانست و اضافه کرد: امروز موشک‌های مقاومت به راحتی از سپر گنبد آهنین عبور کرده و سایه معادله وحشت را بر سرزمین‌های اشغالی انداخته است.
سنایی راد با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های چند صد دلاری مقاومت فلسطین از گنبد آهنین استفاده می‌کند، تصریح کرد: قیمت هر موشک صهیونیست‌ها بالغ بر ۶۰ هزار دلار است و برای هدف قرار دادن هر موشک مقاومت باید سه پرتاب داشته باشد در مجموع برای آن‌ها ۱۸۰ هزار دلار هزینه دارد.

نا امنی اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها را مجبور به در زندگی در پناهگاه‌ها کرد
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه هزینه‌های مادی نبرد برای صهیونیست‌ها شکننده است، اضافه کرد: نا امنی اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها را مجبور به در زندگی در پناهگاه‌ها کرده و آن‌ها را از کار و زندگی بازداشته است و به طور مثال تعطیلی فرودگاه و پالایشگاه هزینه‌های زیادی برایشان به همراه دارد.  
وی با تأکید بر اینکه دوران بزن در و رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، تصریح کرد: الآن جبهه مقاومت پایان جنگ را تعیین می‌کند و حتی بر قراردادهای خیانت‌بار برخی مرتجعین منطقه سایه انداخته است و دولت‌های مرتجع که پای معامله قرن را به نفع صهیونیست‌ها امضا کرده بودند، مواضع متفاوتی نسبت به گذشته در پیش گرفته‌اند که پیامد تغییر موازنه قدرت در این جبهه است.
پرونده سیاه نتانیاهو، آمیخته با فساد، تباهی، جنایت و ناکارآمدی
سنایی راد با اشاره به اینکه نتانیاهو شکست بزرگی خورد، پرونده این نخست وزیر جنایت‌کار رژِیم صهیونیستی را سیاه و آمیخته با فساد، تباهی، جنایت و ناکارآمدی برشمرد و اظهار داشت: ساکنین سرزمین‌های اشغالی هم با این واقعیت آشنا هستند و نتانیاهو در موجی از انفعال سرگردان است و این سرنوشت همه دیکتاتورهای ظالم جهان است.   بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است شلیک موشک‌های مقاومت از مکان‌ها و زوایای مختلف به سرزمین‌های اشغالی/ شکست صهیونیست‌ها علی‌رغم بهره‌گیری از سلاح‌های ۷۳۰ میلیون دلاری مجهز به بمب‌های نقطه‌زن/ هدف‌گذاری فلسطین برای ساخت سری جدید موشک «قاسم» ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه/ انتقال پرواز‌های صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های بومی/ پشت سر مقام معظم رهبری در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند طلب ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری ایران از آمریکا درباره ۹۹۶ قرارداد نظامی/ بُعد حقوقی پرونده خرید‌های نظامی ایران و انگلیس حل شده، ولی گره «سود» باقی است/ برجام گشایشی نداشت بلکه باعث استمرار تحریم‌های تسلیحاتی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: رسول سنایی راد فلسطین موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول سنایی راد فلسطین موشک سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سرزمین های اشغالی موشک های مقاومت رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین صهیونیست ها جبهه مقاومت گنبد آهنین سنایی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران + فیلم

خبرنگار BBC بعد از بازدید از پایگاه نواتیم اسرائیل گفت: آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است؛ مخزن سوخت موشک پرتاب شده ۱۱ متر است. همچنین به اضافه ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره در کلاهک جنگی که با برد ۱۶۰۰ کیلومتر، فاصله ایران تا اسرائیل را راحت طی کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران + فیلم
  • فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران