Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ساخت مشترک ایران و کوبا بر روی ۲۴ هزار داوطلب در کشور انجام شد، گفت: در شهر همدان نیز سه هزار نفر، داوطلب این طرح شدند.

او با اشاره به اینکه تزریق دوز دوم این واکسن بر روی داوطلبان به پایان رسیده است، بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، اطلاعات مربوط به داوطلبان در سامانه متمرکز ارسال و تحلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فرآیند پیگیری داوطلبان برای شناسایی و برآورد کارایی واکسن تا سه ماه آینده ادامه دارد، افزود: داوطلبان از نظر عوارض واکسن نیز تا ۶ ماه پیگیری می‌شوند.

کرمی با تاکید بر اینکه تاکنون عوارض شدیدی از این نوع واکسن گزارش نشده و حال داوطلبان خوب است، اظهار داشت: در صورتی که نتایج واکسن تایید شود برای واکسیناسیون عمومی استفاده می‌شود.

او از انجام واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال در استان خبر داد و گفت: نوبت‌دهی واکسن به صورت غیرحضوری و هوشمند است، بنابراین مردم باید از هر گونه تجمع و مراجعه در مراکز بهداشتی خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآور شد: همه افراد بالای ۷۰ سال باید برای ثبت نام واکسن در سامانه salamat.gov اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ داوطلبانی‌که موفق به نام نویسی برای نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشده اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین فرصت دارند برای این آزمون نام نویسی کنند.
به گفته معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، این تصمیم با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده بعلت تعطیلات عید نوروز موفق به نام نویسی نشده اند گرفته شد.
آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان

دیگر خبرها

  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد