Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در بام ایران تا رصد ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی

دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی شورا‌ها در چهارمحال و بختیاری

تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری از صبح امروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

با آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، معابر شهری مملو از پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها شد.

در ابتدای زمان تبلیغات رسمی، تعدادی از هواداران نامزد‌های انتخاباتی، اقدام به چسیاندن پوستر داوطلبان در کنار درخت ها، خیابان‌ها و مکان‌های در نظر گرفته شده کردند.

البته تعدادی از نامزد‌های انتخاباتی در این دوره بیشترین حجم تبلیغاتی خود را به فضای مجازی اختصاص داده اند.

ملک محمد قربانپور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: امسال صلاحیت ۸۰۲ داوطلب توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری تایید شد.

طبق ماده ۷۵ قانون انتخابات و ماده‌های ۶۱ و ۶۲ آیین‌نامه اجرایی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

فعالان و گروه‌های سیاسی برای حضور حداکثری و پُر شور مردم تلاش کنند

سیامک سلیمانی رئیس ستاد تبلیغاتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح رسمی ستاد تبلیغاتی انتخاباتی این نامزد در شهرکرد با اشاره به در پیش‌رو بودن اتنخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: فعالان و گروه‌های سیاسی برای حضور حداکثری و پُر شور مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند و زمینه‌ساز این حضور حداکثری باشند.

او افزود: نباید با تحریم انتخابات و حاضر نشدن پای صندوق‌های رای، میدان را خالی و زمینه پیروزی رقیب را فراهم کرد.

سلیمانی اضافه کرد: به‌همین منظور باید با با اطلاع‌رسانی در جامعه و آگاه‌سازی مردم زمینه حضور حداکثری و مشارکت پُر شور در انتخابات را فراهم کنیم.

او ادامه داد: تصمیم‌گیری امروز ما انسان‌ها به‌عنوان سندی برای پاسخ‌گویی به فرزندان و آیندگان باقی می‌ماند.

تا کنون حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، سعید جلیلی و عبدالناصر همتی در چهارمحال و بختیاری ستاد تشکیل داده اند.

دیگر نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری فعالیتی نداشته و ستادی هم برپا نکرده اند.

مردم با انتخاب اصلح زمینه‌های دستیابی به پیشرفت را فراهم کنند

علی امیری مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابت ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات امسال، باعث تسریع در روند و حرکت رو به رشد کشور خواهد شد.

او افزود: مردم در روز ۲۸ خردادماه امسال با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات، گزینه درست، شایسته و دردشناس جامعه را انتخاب کنند تا زمینه‌های دستیابی سریع‌تر به پیشرفت فراهم شود.

امیری اضافه کرد: متاسفانه بخشی از مشکلات کنونی کشور نتیجه انتخاب‌های نادرست در گذشته است و اکنون نباید اشتباه‌های گذشته را تکرار کرد.

او، مشارکت حداکثری در انتخابات را نشانه مقبولیت نظام اعلام کرد و گفت: مردم کشور‌های مختلف دنیا با حضور حداکثری در انتخابات مختلف، مقبولیت خود را از حکومت نشان می‌دهند.

امیری با اشاره به رعایت ۲ اصل مهم جمهوریت و اسلامیت در ۴۲ سال گذشته یادآور شد: مردم ایران از ابتدای پیروزی اقنلاب اسلامی به جمهوری اسلامی آری گفتند و در این سال‌ها با حضور حداکثری و پُر شور در انتخابات مختلف، همواره اقتدار، عزت و پیروزی از ولایت خود را به دنیا ثابت کردند.

امروز علاوه بر نامزد‌های انتخابات، مردم نامزد امتحانات هستند

حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در جمع مردم شهرکرد گفت: امروز علاوه بر نامزد‌های انتخابات، مردم نامزد امتحانات هستند، آن‌ها آزمون انتخابات را در پیش دارند و کسانی در این آزمون حائز نمره می‌شوند که در آن حاضر باشند و اگر انتخاب اصلح را داشته باشند نمره خوب را کسب خواهند کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن حساب رای تک‌تک مردم ایران اسلامی را دارد، گفت: انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا و یهود را بهم زده است و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌گفت ایران حرم است اگر دور این حرم خالی بماند، دشمن جرات جسارت پیدا خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، انقلاب اسلامی را مقدمه نور ظهور خواند و توضیح داد: دشمنان که بر روی این سرزمین و منابع و معادن آن حساب باز کرده بودند، منافع خود را در خطر دیدند، زیرا این سرزمین در اختیار هیاتی‌ها و مذهبی‌ها و در یک کلام، مردم قرار گرفت.

او خطاب به رای اولی‌ها، بیان کرد: اگر در زمان جنگ ستون گردان‌های اعزام به جبهه‌ها صف به صف می‌شد امروز نیز صف‌های ما نیاز به «بنیان مرصوص» دارند؛ در آن دوران نیز دو صدا وجود داشت و مدام این شبهه مطرح می‌شد که چرا باید به جبهه برویم و امروز نیز همین سخن وجود دارد که چرا باید رای بدهیم؟

یکتا حضور را لازمه ظهور دانست و توضیح داد: در دورانی از انقلاب، حضور با شناسنامه در صف‌های اعزام و یا در خاکریز‌ها و جبهه معنا پیدا می‌کرد و امروز رهبری آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، شهدا معرفت به مأموریت داشتند و درست انتخاب کردند و دست ما را نیز گرفتند و راه را نشانمان دادند، امروز نیز وظیفه تک‌تک ما است که دست دیگران را بگیریم و پای صندوق‌ها حاضر باشیم و رای را نه درون صندوق که در دست حاج قاسم بگذاریم.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از پشت دیوار‌های بصره به پشت دیوار‌های بیت‌المقدس رسید، توضیح داد: دشمن از حاج قاسم نگذشت و می‌داند حضور و نفوذ ایران در منطقه، هند، پاکستان، افغانستان و آمریکای جنوبی و... چقدر موثر است، همچنین آن‌ها زینبیون و علویون و حزب‌الله و ... را به‌خوبی می‌شناسند.

یکتا تلاش دشمن برای رای ندادن را به منزله خالی کردن حرم دانست و تصریح کرد: این انتخابات نخستین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در آن بر تحول و دولت جوان انقلابی تاکید دارند؛ بنابراین باید وسط میدان بیاییم.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران در حوزه‌های گوناگون به چه پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده است، گفت: دشمن می‌داند اگر همه ملت دست به دست هم بدهیم و پای کار بایستیم قدرت تحریم دنیا را داریم، دشمن می‌داند که خداوند متعال به برکت اهل‌بیت (ع) جایگاه متعالی را برای ملت ایران در نظر گرفته است، لذا تلاش می‌کند دل جوانان را خالی کند.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارخانه انسان‌سازی است، گفت: آرزو داریم که یک انسان واقعی و اصلح در این انتخابات انتخاب شود، فردی که مطیع امر ولایت و مرد میدان باشد و برای خدا کار کند.

چهارمحال و بختیاری باید هم‌چون نگینی در کشور بدرخشد

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰ خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی موجود این استان در حوزه گردشگری، یادآور شد: چهارمحال و بختیاری باید هم‌چون نگینی در کشور بدرخشد، اما این امر تنها با وعده و شعار محقق نخواهد شد، بلکه دولت وظیفه دارد با استفاده حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این استان برای تحقق این امر گام بردارد.

گفت: وجود مشکل بیکاری و محدودیت در تامین آب شرب در استانی همانند چهارمحال و بختیاری که ظرفیت‌های بسیاری در بخش منابع آبی، کشاورزی، شیلات، گردشگری و ... دارد، قابل قبول نیست، این مشکلات نباید به‌صورت مقطعی حل شود، بلکه باید برای پیشرفت و جهش استان یک برنامه مدون تدوین کرد.

او افزود: در سفری که به این استان داشتم با مشکلات و ظرفیت‌های موجود در این استان آشنا شدم، زمانی‌که صحبت از مشکلات در استانی می‌شود برای حل آن مشکلات باید از ظرفیت مردم همان استان برای حل مشکلات بهره‌مند شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای چهار سال آینده نباید تنها به اداره روزمره در کشور فکر کنیم، بلکه باید جهش کشور در اولویت قرار بگیرد، این جهش تنها نباید مختص به مرکز باشد، بلکه باید تاثیرات این جهش در نقطه به نقطه کشور مشاهده شود.

او با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از تامین‌کننده‌های آب در کشور محسوب می‌شد، افزود:، اما امروز مردم این استان برای تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند، زمانی‌که صحبت از حل مشکل آب شرب در این استان می‌شود، باید سایر ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی، گردشگری و ... را نیز در نظر بگیریم.

جلیلی ادامه داد: مردم چهارمحال و بختیاری برای توسعه و پیشرفت نباید معطل این دولت و آن دولت بمانند، بلکه باید جوانان، نخبگان، دانشگاهیان و ... آستین همت را بالا بزنند و فرصت‌هایی که در این استان مورد غفلت قرار گرفته است را در همین راستا به‌کار بگیرند، باید فرصت‌ها و مزیت‌های استان را به تفکیک شهرستان، شهر و روستا شناسایی، سپس آن‌ها را به مسئولان منتقل و مطالبه کنند.

او با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته دولت سایه به مشکلات و ظرفیت‌های هر شهر و روستا توجه کرده است، گفت: اگر این دولت شکل بگیرد، مردم باید سایه به سایه تحولات دولت را دنبال کنند و نقاط ضعف آن را متذکر شوند، مردم می‌توانند نواقص دولت را تکمیل کنند و برای شناسایی ظرفیت‌ها و تقویت دولت به مسئولان یاری برسانند.

جلیلی تاکید کرد: وجود مشکل بیکاری و محدودیت در تامین آب شرب در استانی همانند چهارمحال و بختیاری که ظرفیت‌های بسیاری در بخش منابع آبی، کشاورزی، شیلات، گردشگری و ... دارد، قابل قبول نیست، این مشکلات نباید به‌صورت مقطعی حل شود، بلکه باید برای پیشرفت و جهش استان یک برنامه مدون تدوین کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر دولت برنامه داشته باشد، می‌تواند بر اساس همین برنامه و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها در استان‌ها به میزان بالایی اشتغال ایجاد کند، حضور جوانان چهارمحال و بختیاری در سایر نقاط کشور برای اشتغال ارزشمند است، اما باید شرایطی فراهم شود تا جوانان این استان به حرفه مورد علاقه خود در استان خودشان مشغول شوند.

او در پایان خاطرنشان کرد: در چهار سال آینده به‌دنبال جهش در جای جای ایران اسلامی هستیم، قطعا چهارمحال و بختیاری نیز در این مدت شاهد یک شکوفایی و درخشش خواهد بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری نامزد های انتخاباتی نامزد سیزدهمین دوره نامزد های انتخابات حضور حداکثری و پ مشارکت حداکثری انقلاب اسلامی پای صندوق ها شهر و روستا ششمین دوره اسلامی شهر ظرفیت ها نامزد ها شورا ها پ ر شور آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه‌های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار، یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در نشست خبری با رسانه‌های کرمان با اشاره به ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برگزاری مراسم از جمله این ماموریت‌هاست که یکی از مراسم پیش رو بزرگداشت دهه کرامت است. 

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان‌های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌شود. 

موسی پور هماهنگی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات و نظرات آنان در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم هم جزء ماموریت‌های شورا است‌.

رئیس ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فضای کشور همواره در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده، گفت: از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم و علاوه بر این چند راهپیمایی سراسری برگزار و جمعه‌های خشم هم هر هفته در تعدادی از استان‌ها برای شعله‌ور ماندن این خشم برنامه‌ریزی شد.

وی برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: در مجموع این حجم عظیم از کار یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست زیرا مجموع نیروهای ما در کشور ۲۵۰ نفر بیشتر نیست و هنر شورا این است ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی و تشکل‌های مردم نهاد را پای کار بیاورد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی