Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت:پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات از تمام توان خود بهره می‌گیرد و از آمادگی کامل برخوردار است.

او افزود: تأمین نظم و امنیت انتخابات موجب مشارکت حداکثری مردم در این امر سرنوشت ساز می‌شود و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه ملی و جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس در خلق حماسه انتخابات همراه و همگام با مردم است، ادامه داد: بحمدالله در استان ایلام نیرو‌های انتظامی همدلی خوبی با سایر اقشار جامعه دارد و این همدلی به واسطه نیت خیر و هدف خدمت گذاری به مردم است.

او اعلام کرد: پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات اقدامات پیشگیرانه را در سطح استان ایلام به کار گرفته است تا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان با احساس امنیت بالا و با حضوری حداکثری بتوانند نامزد‌های اصلح خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها انتخاب کنند.

سرهنگ جمالوندی یادآور شد: نیروی انتظامی بدون توجه به حزب و جناح گرایی و طرفداری از کاندیداها، در عرصه حضور دارد و هرگز به دشمنان و سودجویان اجازه نخواهد داد، خللی در روند اجرای سالم و مطلوب فضای انتخابات وارد کنند.

آمادگی کامل پلیس ایلام در جهت تامین امنیت انتخابات

ﺳﺮﻫﻨﮓ جمال موسوی ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ایلام  گفت: ﺣﻀﻮر ﭘﺮﺷﻮر ﻣﺮدم در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت، ﺗﺒﻠﻮر ﺑﺼﯿﺮت در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺳﻼﻣﯽ و زﻣﯿﻨﻪ ﺳﺎز اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن اﺻﻠﺢ اﺳﺖ و وﻇﯿﻔﻪ ﺷﺮﻋﯽ ﻫﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر در اﯾﻦ ﻋﺮﺻﻪ ﺟﻮاب دﻧﺪاشن ﺷﮑﻨﯽ ﺑﻪ دﺷﻤﻨﺎن ﮐﺸﻮرﻋﺰﯾﺰﻣﺎن اﯾﺮان ﺑﺪﻫﺪ.

او اﻓﺰود: پلیس ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ایلام ﺿﻤﻦ اﺗﺨﺎذ ﺗﻤﻬﯿﺪات اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ و ﺗﺮاﻓﯿﮑﯽ ﻻزم ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺰاری اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ اﻣﻦ و ﭘﺮﺷﻮر، آﻣﺎدﮔﯽ کامل برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را دارد.

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ایلام در پایان ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ آﻣﺎدﮔﯽ ﺻﺪدرﺻﺪی و ﻫﻮﺷﯿﺎری ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ایلام ﺑﺮای ﺗﺎﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت بیان کرد: ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ اﯾﻦ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺑﺎ ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮی از ﺗﻤﺎم ﺗﻮان ﺧﻮد، ﺿﻤﻦ ﺗﺄﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﺑﺎ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺑﯽ ﻧﻈﻤﯽ، ﻧﺎاﻣﻨﯽ و ﺗﺨﻠﻒ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﺧﻮرد ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﮐﺮد.

ممنوعیت دایرکردن ستاد انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: باتوجه به شروع تبلیغات میدانی نامزد‌های ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مطابق مصوبه استانداری برپایی هرگونه ستاد انتخاباتی در خیابان‌های سیدشهدا، آیت اله حیدری، فردوسی، نهضت، تختی، رسالت، شهیدکشوری، خیابان اشرفی اصفهانی، میدان امام خمینی (ره) و میدان ۲۲ بهمن ممنوع است.

او افزود: هرگونه توقف و راهبندان در پیاده رو‌ها و خیابان‌های جلو و اطراف ستاد‌های انتخاباتی که موجب کندی تردد ترافیک گردد بی توجهی به حقوق شهروندی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: ستاد‌های انتخاباتی به هیچ وجه حق مسدود کردن پیاده رو‌ها و مسیر عبور عابران پیاده و خیابان‌ها را ندارند.

او با تاکید بر اینکه تجمع افراد در خیابان‌ها به جهت حضور یا سخنرانی کاندیدا‌ها غیرقانونی است، اعلام کرد: چسباندن عکس کاندیدا‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی روی شیشه‌ها و بدنه خودرو نیز تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه قانونی ۴۰۰ هزار ریال را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های انتخاباتی نباید حقوق شهروندان را تضییع کند، از کاندیدا‌ها خواست: از به راه انداختن هرگونه کاروان‌های خودرویی در خیابان‌ها خودداری کرده و در این راستا با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ایلام امنیت انتخابات خیابان ها استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه فرماندهی فراجا از سید حسین حسینی شکایت کرده و این گلر به همین دلیل امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته، مطرح شده بود که این موضوع رد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پليس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورانِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد