Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@03:07:46 GMT

فوری ؛ پرسپولیس به دنبال توافق با بازیکن سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۹۷۴

فوری ؛ پرسپولیس به دنبال توافق با بازیکن سپاهان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که از طریق قانونی پی گیر مطالبات سال های گذشته اش از باشگاه است، شایان مصلح است.

اخبار رسیده از این حکایت دارد مصلح مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که پرسپولیسی ها در تلاش هستند از این بازیکن سپاهان تخفیف گرفته و برای دریافت طلبش فرصت بگیرند، موضوعی که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شایان مصلح پرسپولیس سپاهان اخبار پرسپولیس پرسپولیس سپاهان شایان مصلح لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!