Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:55:59 GMT

فاز دوم و سوم تصفیه‌خانه آب داراب راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۹۸۳

فاز دوم و سوم تصفیه‌خانه آب داراب راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، اصغر فرودی ضمن بازدید از تصفیه‌خانه آب داراب بیان  کرد: به جهت افزایش حجم آب تصفیه شده از سد رودبال، فاز ۲ و۳ تصفیه خانه آب سد رودبال تکمیل و ظرفیت تصفیه خانه آب از ۱۲۰ لیتر بر ثانیه به ۲۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی اظهار داشت: با تکمیل فاز  ۲و ۳ این تصفیه خانه، وضعیت تامین آب شرب شهر داراب بهبود یافته و تعدادی از روستاهای شهرستان نیز از این نعمت برخوردار خواهند شد و پیش بینی می شود که شهر داراب امسال مشکل کمبود آب نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس بیان کرد: از امروز روستای نرده شهر با جمعیت ۳۰۰ خانوار، به عنوان اولین روستا از آب شرب سد رودبال بهره مند گردید و با تامین اعتبار جهت تکمیل اجرای پروژه انتقال، سایر شهرها و روستاهای شهرستان از آب شرب تصفیه شده سد رودبال بهره مند خواهند شد.

فرودی افزود: تاکنون برای احداث و راه اندازی تصفیه خانه آب داراب، حدود ۵۰ میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه ای هزینه شده است.

رئیس اداره آبفای داراب نیز در این بازدید بیان نمود: طرح تصفیه خانه سد رودبال داراب، در ۶ فاز طراحی شده است که فاز اول آن در آذر ۹۸ به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن از امروز وارد مدار تصفیه شد همچنین فاز سوم آن نیز تکمیل و آماده بهره برداری است.

محمدصادق جباری اضافه نمود: با اجرای خط انتقال های فرعی روستاها، با اعتباری قریب به ۱۰ میلیارد تومان، مشکل آب بیش از ۱۲ روستای شهرستان نیز به طور کامل برطرف خواهد شد.

رئیس اداره آبفای داراب افزود: با تکمیل سه فاز دیگر این تصفیه خانه و تکمیل خط انتقال آب به شهرستان زرین دشت، مردم این شهرستان و روستاهای در مسیر این خط انتقال نیز از آب شرب تصفیه شده سد رودبال بهره مند خواهندشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آب تصفیه خانه راه اندازی فرماندار داراب تصفیه خانه آب سد رودبال تصفیه شد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌استاندار مازندران با حضور در مجموعه فرهنگی و هنری استاد دولت آبادی در ساری با اشاره به جای خالی خانه هنرمندان در مرکز استان گفت: خانه هنرمندان باید در مازندران راه‌اندازی شود.

سید محمود حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال فعالیت‌های فرهنگی است و باید ابزارها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود ، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال