Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:35:04 GMT

قدوس تغییر قطعی اسکوچیچ مقابل کامبوج؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۰۲۰

قدوس تغییر قطعی اسکوچیچ مقابل کامبوج؟

به احتمال فراوان سامان قدوس در مصاف با کامبوج از ابتدا راهی میدان خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس یکی از لژیونرهای شاخص فوتبال ایران به شمار می رود که فصل آینده نیز در لیگ جزیره توپ خواهد زد. این بازیکن اما شاید در سال های اخیر علی رغم پتانسیل بالایی که دارد، خیلی فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا نکرده است و در جام جهانی نیز توسط کارلوس کی روش در سه مسابقه برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدوس در مقابل بحرین که یکی از سرنوشت سازترین دیدارهای سال های اخیر ایران بوده، در ابتدای نیمه دوم جایگزین میلاد محمدی شد و جای احسان حاج صفی را در مرکز میدان گرفت؛ تغییری هوشمندانه توسط اسکوچیچ که شرایط بازی را تغییر داد و تیم ملی فوتبال ایران توانست در روزی که بازیکن رده پایه فوتبال سوئد نمایش خیره کننده ای داشت و پاس های عمقیِ بسیار خوبی را ارسال کرد، با سه گل برنده بازی شود.

 


قدوس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با کامبوج در نشست خبری شرکت کرد و مانند اسکوچیچ بر اهمیتی که کسب سه امتیاز برابر این تیم دارد، تاکید داشت و گفت بازیکنانی که وارد زمین می شوند با توان صد در صدی مقابل کامبوجی ها بازی خواهند کرد.


با توجه به نمایشی که قدوس مقابل بحرین داشت، به نظر می رسد این بازیکن 27 ساله که فاصله ای تا پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد نداشت، پس از مدت ها در ترکیب 11 نفره تیم ملی راهی میدان شود.

تیم ملی کامبوج تیم ملی ایران سامان قدوس دراگان اسکوچیچ (سرمربی) کامبوج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج تیم ملی ایران سامان قدوس دراگان اسکوچیچ سرمربی کامبوج تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی بازی گذشته خود را مقابل شمس‌آذر قزوین واگذار کرد که 4 بازیکن این تیم به دلیل محرومیت غایب بودند و خود عبدالله ویسی هم به دلیل اخراج در بازی گذشته نتوانست از کنار زمین شاگردانش را همراهی کند.

محمد عسکری، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو و جفرسون باهیا 4 بازیکن محروم فولاد خوزستان در بازی با شمس‌آذر بودند. همچنین لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه فولادی‌ها نیز از بند مصدومیت رهایی یافته بود و دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی یافت.

حالا اما در آستانه دیدارحساس مقابل مس، فولادی‌ها همه نفرات خود را در اختیار دارند و ویسی نیز بعد از یک بازی غیبت روی نیمکت، به کنار زمین برخواهد گشت.

عبدالله ویسی حالا دستش برای مسابقه با مس رفسنجان پرتر خواهد بود؛ او همه نفرات خود را برای این بازی در اختیار دارد و می‌تواند بهتر از قبل ارنج تیمش را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن