Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@07:04:12 GMT

حواشی در اردوی قهرمان جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۱۶۶

اولیویه ژیرو از اظهارات خود بعد از دیدار برابر بلغارستان عذرخواهی کرد. ناطقان: به نقل از سایت دالماپورتال، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی بعد از دیدار برابر چلسی از تبعیض و پاس ندادن به خود سخن گفت که با واکنش کیلیان ام باپه ستاره خروس ها همراه شد.

بعد ار ایحاد حواشی زیاد و وارد عمل شدن دیدیه دشان، اولیویه ژیرو عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد اتفاقات این دیدار به دست فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته گفته شده است کیلیان ام باپه این عذرخواهی را قبول نکرده دلخوری زیادی بین او و اولیویه ژیرو ایجاد شده است و این دو بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه قهر هستند.

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در اولین دیدار خود در یورو باید برابر تیم ملی فوتبال آلمان قرار گیرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: حواشی ، اردوی قهرمان ، جهان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حواشی اردوی قهرمان جهان اولیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE

گزارش اپیزود 22 آوریل ( 4 اردیبهشت) ماندی نایت راو را می‌خوانید.

به فاصله چند هفته تا رویداد پرمیوم بکلش شاهد اپیزود جذابی از ماندی نایت راو بودیم. طی این قسمت علاوه بر مشخص شدن تکلیف کمربند قهرمانی جهان شاهد اطلاعیه مهمی از سوی WWE مبنی بر برگزاری تورنومنت پادشاه رینگ در عربستان سعودی بودیم.

طرفداری | آغاز ماندی نایت راو امروز با ورود جی اوسو به رینگ همراه بود. قهرمان سابق تگ تیم اظهار داشت که برای کسب قهرمانی سنگین وزن جهان باید دمین پریست را در بکلش شکست دهد. دمین به رینگ رفت و اعلام کرد که جی لیاقت جایگاه فعلی خود را دارد و به یاداوری خاطراتی از گذشته این دو با یکدیگر پرداخت. پریست ابتدا اعلام کرد که از ایستادن کنار جی مفتخر است، اما سپس لحن خود را تغییر داد و گفت که این کمربند ثابت می‌کند که چه کسی آینده WWE است.

جی اوسو پاسخ داد که اگر پریست رهبر جاجمنت دی شده، تنها به دلیل دوری ریا ریپلی است. جی ادعا کرد که قهرمان بعدی سنگین وزن خواهد بود و سپس از پشت سر مورد حمله جی دی مکدونا قرار گرفت. جی از حمله جی دی جای خالی داد و با یک سوپر کیک صورت دمین پریست را هدف گرفت و سپس از رینگ خارج شد.

آسام تروث DIY vs | قهرمانی تگ تیم راو

جانی گارگنو و آرتروث آغازگر بازی بودند و بازی خیلی زود به بیرون رینگ کشید. گارگنو اقدام به اجرای کراس بادی روی میز کرد و سپس به تبلیغات رفتیم. به راو بگشتیم، تروث اقدام به اجرای اسلم کرد، اما اسیر یک ضربه زانو شد و سپس DIY ضربه زانوی ترکیبی خود را اجرا کردند. میز، تروث را به بیرون رینگ کشید و اجازه پین شدن او را نداد. به رینگ برگشتیم، قهرمانان به دنبال اجرای فن ترکیبی تروث کراشینگ فینالی توانستند با موفقیت از کمربندهای خود دفاع کنند.

در بک استیج دمین پریست از جی دی به دلیل دخالت ناخواسته‌اش شاکی بود. جی دی مدعی شد که جی به گروه توهین کرده بود و او باید کاری درباره آن انجام می‌داد. سپس دمین پریست با دستی بانداژ شده به جمع آنها پیوست. دام اعلام کرد که به دلیل مصدومیت قادر به شرکت در بازی امشب نیست و سانتوز اسکوبار جای او را خواهد گرفت. پریست از دست آنها عصبانی بود و از آنها خواست که مشکلات خودشان را حل کنند و رختکن را ترک کرد.  بازگشت رینگ ژنرال

 گونتر به همراه ایمپریوم به استیج رفتند و قهرمان سابق اعلام کرد که 666 روز قهرمانی او با کمربند بین قاره‌ای در کتاب تاریخ ثبت خواهد شد. او اعلام کرد که تاکنون سنگینی انتظارات زیادی بر شانه‌هایش بود و از سمی زین بابت برداشتن این بار از دوش او تشکر کرد.

قهرمان سابق کمربند بین قاره‌ای اعلام کرد که در تورنومنت پادشاهی رینگ شرکت خواهد کرد و سپس نیودی به استیج آمدند. زیویر وودز اعلام کرد که به عنوان پادشاه رینگ دوره گذشته قصد دارد از عنوان پادشاهی خود دفاع کند. گونتر مدعی شد که وود با شانس به آن مقام رسید و سپس نیودی به تمسخر باخت او در رسلمنیا پرداختند. قهرمان سابق از ایمپریوم خواست که حساب نیودی را برسند.

نیودی vs ایمپریوم

کوفی با قدرت کار را شروع کرد، اما توسط ایمپریوم در گوشه رینگ اسیر شده بود و یک کلوزلاین ترکیبی دریافت کرد. زیویر وودز پس از زدن یک ضربه کیک در گوشه رینگ به هر ترتیب توانست به داخل تگ کند. وودز به داخل رفت و چند ضربه کیک زد و آن را سوپلکس همراه ستخت و سپس با یک DDT وینچی را نقش بر زمین کرد. نیودی در نهایت به دنبال اجرای Midnight Hour توانستند به برتری برسند.

گونتر عصبانی از این شکست صندلی خود را پرتاب کرد و با خشم به کایزر نگاه کرد و از استیج خارج شد. کایزر به رینگ برگشت و به نظر سعی در کمک کردن به وینچی داشت تا روی پای خود بایستد، اما ناگهان او را مورد حمله قرار داد و به کنار رینگ کوبید و سپس بر روی پلکان کنار رینگ گذاشت.

تیم امنیتی WWE سعی در جلوگیری از ادامه درگیری داشتند، وای کایزر از دست آنها فرار کرد و با یک دراپ کیک سر وینچی را به پلکان کوبید.

دیدار دو دوست قدیمی

درو مک اینتایر به رینگ رفت و جمعیت به تشویق سی ام پانک پرداختند، موضوعی که با ناراحتی او همراه شد. درو یادآور شد که چه اتفاقاتی در رسلمنیا افتاد و سپس اعلام کرد که نگاه او اکنون به پیروزی در تورنومنت پادشاهی رینگ است. شیمس به استیج رفت و گفت که درو از قبول مسئولیت شکست خود شانه خالی می‌کند. جنگجوی سلتیکی اعلام کرد که درو باید با این حقیقت روبه رو شود که پانک با یک دست مصدوم دخل او را آورد!

درو به تسمخر اضافه وزن شیمس پرداخت و شیمس پاسخ داد که او می‌تواند از اضافه وزن خود خلاص شود، ولی درو مک اینتایر از حماقت خود خلاص نخواهد شد! درو گفت که او و شیمس هنوز دوست هستند و امشب یک بار دیگر هوای او را خواهد داشت.

شیمس vs شینسکی ناکامورا

شینسکی ناکامورا در ابتدا بهتر عمل کرد و درو مک اینتایر در کنار رینگ از شیمس حمایت می‌کرد. شیمس پس از یک کلوزلاین به بازی برگشت و سپس 10 بیتز را اجرا کرد و پس از یک ضربه زانو، ناکامورا به بیرون رینگ افتاد. شینسکی اجازه اجرای fireman's carry را نداد و پس از زدن یک ضربه کیک از طناب بالایی یک ضربه زانو روی گردن شیمس اجرا کرد. به رینگ برگشتیم، هر دو به رد و بدل کردن ضربات کیک ادامه دادند و در نهایت شیمس پس از اجرای یک بروگ کیک ناگهانی توانست در این دیدار به پیروزی برسد.

سمی زین در بک استیج مشغول به مصاحبه بود که از سوی برانسن رید مورد حمله قرار گرفت. دفاعیات چد گیبل

چد گیبل به همراه آلفا آکادمی به رینگ رفت و مدعی شد که آنچه هفته پیش بر سر سمی زین آورد، قابل توجیه است. او مدعی شد که سمی با جشن گرفتن پس از بازی او را تحریک کرده است. او در ادامه گفت که وقت خود را با تمرین دادن یک سری افراد بازنده تلف کرده است و به تمسخر تک تک اعضای آلفا آکادمی پرداخت. او آنها را بازنده و مایه ناامیدی خطاب کرد و به آنها دستور داد که از این به بعد باید روی گیبل و قهرمانی او تمرکز کنند. گیبل سعی داشت به زور آنها را وادار به اعلام سوگند وفاداری کند و اوتیس با بی میلی آن را پذیرفت و گیبل با پرت کردن میکروفون از رینگ خارج شد.

در بک استیج، شاهد جروبحثی بین دامنیک و ریکوشی درباره برنده بازی امشب بودیم. ریکوشی صحنه را ترک کرد و سپس لیو مورگان آمد و برای دقایقی پیش از شروع تبلیغات شاهد رخ به رخ شدن او و دامنیک بودیم. ریکوشی و آندارده vs جی دی مکدونا و سانتوز اسکوبار

 سانتوز اسکوبار در ابتدای کار به مشکل خورده بود، چرا که ریکوشی در اجرای حرکات خود بی نقص عمل می‌کرد، اما یک حواس پرتی از سمت دامنیک به جی دی اجازه داد که به رینگ برود و شرایط را تغییر دهد. ریکوشی به بیرون افتاد و سپس اسکوبار با یک هاریکانرانا از لبه رینگ او را هدف گرفت.

آندراده اقدام به اجرای چند فن کرد و ریکوشی با یک ضربه زانو اسکوبار را نقش بر زمین کرد و سپس آندارده و جی دی با هم درگیر شدند. سانتوز و جی دی علیه آندارده متحد شدند و سپس ریکوشی سعی در اجرای دایو داشت که با یک ضربه زانو مواجه شد. آندراده به دنبال اجرای فینیشرش با نام مسیج، توانست با موفقیت جی دی را پین کند.

دمین پریست رینگ رفت و ریکوشی و آندراده را مورد حمله قرار داد. او یک ریزور اج و سپس یک سوث آو هون بر روی آنها اجرا کرد. پریست سپس به سمت جی دی و دام رفت و به آنها گفت که نه مامی و نه هیچکس دیگر را نیاز ندارد و این آنها هستند که به قهرمان سنگین وزن نیاز دارند.

بتل رویال برای کمربند قهرمانی جهان

بازی طوری پیش رفت که طبق انتظار سه نفر آخر باقی مانده در رینگ عبارت بودند از بکی لینچ، لیو مورگان و نایا جکس. نایا به نظر اوضاع را در اختیار داشت پس از یک دابل سوپلکس روی هر دو حریف خود سعی در بیرون انداختن آنها داشت. نایا از طناب بالا رفت، اما بکی و لیو او را بر زمین انداختند و به این ترتیب نایا هم حذف شد و تنها 2 نفر در رینگ باقی ماندند. بکی یک کود بریکر در لبه رینگ خورد اما از آبلیویون جای خالی داد و در نهایت به دنبال اجرای یک منهندل اسلم موفق به حذف لیو مورگان شد تا به این ترتیب به قهرمان جدید جهان تبدیل شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!