Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از حل مشکلات سه واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: یکی از این واحد‌های تولیدی وابسته به دانشگاه امیرکبیر و دانش بنیان بود که به طور کلی مشکلات آن برطرف شد. حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از حل مشکلات سه واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و عنوان کرد: در پی حضور معاون قضایی دادستان کل کشور و تاکید بر حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید جلسه‌ای به منظور حل مشکلات سه مورد از واحد‌های تولیدی با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی ربط تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: در این نشست، مشکلات این سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به منظور حل مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر شد.

وی اظهار کرد: یکی از این واحد‌های تولیدی وابسته به دانشگاه امیرکبیر و دانش بنیان بود که به طور کلی مشکلات آن برطرف شد. یکی دیگر از این واحد‌های تولیدی، در زمینه تولید دستگاه‌های اکسیژن ساز فعالیت می‌کرد که مشکلات آن نیز برطرف شد؛ همچنین یک کارگاه تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک فعالیت می‌کرد و کارکنان آن نیز از بانوان سرپرست خانوار بودند، در جریان فعالیت خود با مشکلاتی مواجه شده بود که با ورود دستگاه قضایی مشکلات این واحد تولیدی نیز برطرف شد.   بیشتر بخوانید: پیگیری دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات دو واحد تولیدی و یک پروژه سرمایه گذاری در کرمان عسگری پور در ادامه با اشاره به مشکلات واحد تولیدی وابسته به دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: حل شدن مشکلات این واحد تولیدی با توجه به ایجاد اشتغال برای نخبگان دانشگاهی از فرار مغز‌ها جلوگیری خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار در پایان عنوان کرد: با حل مشکلات یک کارگاه تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک، علاوه بر تثبیت اشتغال برای کارکنان فعلی آن، ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر دیگر فراهم شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان شهریار اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شهریار اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید دادستان عمومی و انقلاب شهریار واحد های تولیدی دستگاه قضایی واحد تولیدی حل مشکلات برطرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در خصوص پدیده‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، مهم ترین موضوعی که بایستی به آن توجه کرد، همراهی شهروندان با اجرای طرح یا اقناع سازی است که می‌تواند منجر به موفقیت و دستیابی به اهداف مد نظر باشد.

وی با اشاره به آمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع حجاب در حوزه قضایی زرند تصریح کرد: شهرستان زرند دارای کمترین میزان پرونده‌های کشف حجاب در استان است که نشان از توجه عملی به آموزه‌های دینی، نهادینه بودن حجاب در میان اکثریت شهروندان زرندی است که به همین جهت بایستی از پیشگامی بانوان در خصوص رعایت حجاب که مصونیت فرد و جامعه از تعرض و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، قدردانی کرد. 

فرحبخش با اشاره به همراهی دستگاه قضایی با مطالبه مردم در برخورد با بی حجابی و اجرای هماهنگ طرح عفاف و حجاب گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد اجتماعی و فرهنگی هیچ گاه ملاحظه‌ای ندارد و حجاب به عنوان واجبی شرعی و حکمی الهی که به صراحت در قانون بر رعایت آن تاکید شده است، بایستی اجرایی شود و در نتیجه با اندک متخلفین نیز به اقتضای شرایط فرد و انگیزه‌های پیدا و پنهان آن بدون مماشات برخورد شود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: همانگونه که رئیس قوه قضاییه نیز به درستی اشاره کرده اند، اقدامات قضایی و مجازات افراد آخرین راهکار مقابله با پدیده بی حجابی است و علی رغم آنکه بایستی اقدامات پیشگیرانه با انجام رسالت فرهنگی دستگاه‌های متولی که برابر مصوبات شورای عالی فرهنگی قریب بر ۳۰ دستگاه هستند پیگیری شود، نگاه برخی به سمت دستگاه قضایی و برخورد‌های قهرآمیز است که این موضوع نیز می‌تواند آسیب‌های به دنبال داشته باشد.

این مقام قضایی با اشاره به رهنمود‌های رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت التزام به شعائر دینی توام با حفظ اتحاد میان مردم گفت: حجاب امروز به عنوانی سلاح دشمن برای ایجاد دو دستگی در جامعه، تضعیف بنیان خانواده و در مرحله نهایی ضربه زدن به نظام تبدیل شده و بنابراین در کنار اقدامات سلبی بایستی با برنامه‌ای منسجم و منطقی و سیاست‌گذاری‌های دقیق این سلاح را با همراهی مردم از دشمن گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند بیان کرد: دستگاه قضایی زرند طی یک سال گذشته به دور از هیجان زدگی و تاثیر پذیری از هجمه‌های دشمنان صدور آرای متناسب و بازدارنده را در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص ضمن اعمال محکومیت افراد به بالاترین مجازات قانونی، شرکت در دوره آموزش عمومی تحت عنوان ریحانه‌های بهشتی را نیز برای برخی که از روی سهل انگاری مرتکب جرم شده و از کشف حجاب اظهار پشیمانی کرده اند در نظر گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ورود دادستان بندر امام به حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است