Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، اکبر بهنامجو در تشریح سفر و  بازدید محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری از این پروژه افزود:  اجرای شبکه پایاب سد خداآفرین در استان اقدام بی‌سابقه در حوزه کشاورزی بعد از انقلاب است که در سایه همدلی و هماهنگی مسوولان ملی و استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتباراتی که از سال ۹۴ تاکنون جذب شده است  اجرایی شده  و در نهایت ۴۵ هزار هکتار اراضی دیم استان در منطقه مغان به آبی تبدیل می‌شود.

به گفته او، در حوزه استان اردبیل نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

 وی کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان  کسری اعتبار دارد که ۵۰۰ میلیارد تومان آن در سفر روز گذشته  رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی از محل فروش اراضی تامین می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه این پروژه در سالجاری به اتمام می رسد، اظهار کرد: اجرای این پروژه نشان دهنده برنامه ریزی مسوولان بوده و موجب امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

بهنامجو همچنین به عملیات اجرایی سد عمارت در شهرستان انگوت اشاره کرد و گفت: سد عمارت نیز بزرگترین ظرفیت سد منطقه شمالغرب و اردبیل  با ۱۷۰ میلیون متر مکعب است که نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده و ۷۰ میلیارد تومان هم تامین اعتبار شده و  برای ادامه اجرای پروژه هزینه می‌شود.

بهنامنجو  به اجرای طرح پایاب سد سبلان و کوثر اشاره کرد و گفت: پایاب سد سبلان که از ۱۳ سال پیش مسکوت مانده بود با تامین  ۶۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای اجرایی شده و 

 مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان هم برای پایاب سد گیوی شهرستان کوثر اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل به اجرای پروژه راه آهن اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این طرح امسال به اتمام می رسد و با تلاش و پیگیری نمایندگان راه آهن اردبیل _ پارس آباد هم ردیف اجرایی پیدا کرده است.

وی بیان کرد: مطالعات راه آهن پارس آباد از چند سال قبل آغاز شده  و مصوب شده است.

بهنام جو به تصویب اجرای بارانداز  در شمال استان  اشاره کرد و گفت: اجرای این بارانداز در دولت تصویب شده و با کشور آذربایجان هم چندین جلسه برگزار و نقشه ها قطعی شده که تا دو سه هفته آینده مصوبات آنجا هم اخذ خواهد شد.

 وی به اقدامات دیگر توسعه ای در بخش کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: بزرگترین گلخانه در پارس آباد در حال اجرا است و این در حالی است که در سال ۹۲ حدود  ۱۲ هکتار گلخانه در استان وجود داشت این میزان  کنون  به ۱۲۰ هکتار  رسیده و ۳۵۰ هکتار هم در دست احداث است.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه سفری چند ساعته به استان اردبیل داشت و از طرح پایاب سد خداآفرین ، راه آهن اردبیل و سد عمارت بازدید کرد.

برچسب‌ها محمدباقر نوبخت آبیاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت آبیاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران محمدباقر نوبخت آبیاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران استانداری اردبیل اکبر بهنام جو اشاره کرد و گفت میلیارد تومان پایاب سد راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  استاندار کرمان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال گفت  100 هزار میلیارد تومان طرح در استان در دست اجراست که باید به نتیجه برسند.

 وی  افزود:مولدسازی دارایی‌های دولت ، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز ، ایجاد ظرفیت درگاه صادراتی، راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذای خارجی و اقتصاد دیجیتال ، توجه به حوزه دانش بنیان مشاغل خانگی و گردشگری از مواردی بود که آقای فداکار برآنها تاکید کرد. 
آقای حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به وجود ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: با همراهی و تخصیص اعتبارات استانی امسال شاهد افزایش آنها خواهیم بود.
وحیدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استان هم از تلاش برای تحقق شعار سال و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد:      

 

    

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است