Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@14:40:52 GMT

رگبار پراکنده در برخی مناطق ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۵۰۰

رگبار پراکنده در برخی مناطق ایران

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اظهارکرد: در سه روز آینده در منطقه زابل و در استان‌های خوزستان و بوشهر به سبب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان و در روز شنبه دریای خزر مواج خواهند بود. در سایر مناطق کشور طی روزهای آتی پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط آب و هوایی تهران طی روزهای آینده نیز گفت: فردا(۲۲ خرداد ماه) آسمان پایتخت صاف و در بعضی ساعات همراه با وزش باد بود است و حداقل و حداکثر دمای هوا به ترتیب ۳۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه (۲۳ خردادماه) آسمان تهران صاف و دربعضی ساعت همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی رعد و برق وزش باد گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6085787 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان