Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود و اجتماع اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه مشارکت سیاسی علاوه بر تکلیف شرعی، حق شهروندی است و حضور در تعیین سرنوشت فرد و اجتماع و بی توجهی به این تکلیف و حق شهروندی موجب امیدواری دشمنان خواهد بود و بر این اساس مردم ولایی ایران و خاصه ایلام همواره از این حقوق شهروندی خود استفاده کرده و با حضور در پای صندوق رأی و مشارکت پرشور سیاسی خود دشمن را با شکست مواجه کرده‌اند.

شاکرمی با عنوان اینکه مشارکت سیاسی به تغییر و امید و رفع مشکلات موجود می‌انجامد یادآورشد: ‌مشارکت مردم در انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری علاج تمام مشکلات کشور است.

آخرین اخبار انتخابات 1400| آمادگی استان‌ها برای برگزاری الکترونیکی انتخابات / افزایش شعب اخذ رأی / تامین امنیت انتخابات مناظره انتخابات 1400 در قزوین به روایت تصویر دعوت تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی برای حضور پرشور در انتخابات 1400

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود:"همه‌ ملت ایران، بخصوص نخبگان، جوانان، دانشجویان و کسانی که حوزه‌ تأثیری فراتر از حول‌وحوش خودشان دارند، بدانند امروز علاج همه‌ مشکلات این کشور، همبستگی و مشارکت عمومی است". گفت: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه در انتخابات خرداد 1400 تنها راه غلبه به همه مشکلات کشور است.

شاکرمی در ادامه بیان ضرورت و مزایای مشارکت سیاسی مردم در انتخابات خرداد 1400 بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت عمومی را تضمین و به تحقق یافتن آن کمک کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی در استان ایلام حضور مردم در میدان از میدان نبرد دیروز دوران دفاع مقدس تا سایر موقفگاه‌های دوران پربرکت انقلاب اسلامی مایوس کننده دشمنان انفلاب اسلامی بوده است و به یقین در انتخابات خرداد ماه سال جاری نیز حضور در میدان مردم ایران در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمن را به ذلت خواهد نشاند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شرکت در انتخابات را حفظ میراث امام(ره) دانست و گفت:  حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا‌امیدی دشمن است، چرا که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و عده ای به دنبال مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات هستند.

شاکرمی تصریح کرد: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است، چرا که حادثه انقلاب اسلامی مثل حادثه عاشوراست کم در مقابل زیاد است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ما از نقطه صفر به نقطه برابری با قدرت‌های بین المللی رسیدیم، پس بدون شک در این صحنه نیز هم می‌توانیم موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمومنین ع نا امیدی دشمن مشارکت سیاسی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام

                                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مرتضی دالوند اظهار داشت: پارسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق در بخش‌های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت به متقاضیان پرداخت شده است.   وی افزود: ۷۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت اشتغال و ضروری با اعتباری بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ توسط این صندوق در استان پرداخت و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر نیز فراهم شده است.   مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام اضافه کرد: صندوق استان در سال ۱۴۰۲ با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ توانست با عملکردی مناسب، اعتبار مربوط به دستگاه های، چون کمیته امداد، بهزیستی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را جذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی پرداخت کند.   وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۲۲۸ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پرداخت کرد و صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با این عملکرد رتبه ممتازی در بین بانک‌های عامل در استان کسب کرده است.   مدیر صندوق استان ایلام در خصوص اقدامات و خدمات صندوق استان در سفر ریاست جمهور به استان ایلام توضیح داد: صندوق استان از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته با تامین مالی و پرداخت ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۹۴۲ فقره درخواست مردمی سفر رییس جمهور پاسخ داده است.   وی در مورد حمایت از کارآفرینان روستایی و مناطق محروم اعلام کرد: صندوق استان ایلام تعداد یک هزار و ۶۳۳ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی از ابتدای شروع این طرح در سال ۱۳۹۷ تا سال گذشته را پرداخت و زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۴۱۳ نفر فراهم کرده است.   مدیرصندوق کارآفرینی استان ایلام گفت: در سال گذشته بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اجرایی و سرپرست نهاد رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعداد ۴۵ طرح اشتغالزایی کسب وکار خرد و کوچک در سطح استان با حمایت مالی صندوق استان با سرمایه گذاری کل ۳۶۸ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.   وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در حمایت مالی از جوانان تحصیل کرده و دارای مهارت، زنان خودسرپرست، نخبگان و کارآفرینان در قالب ایجاد کسب و کار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه سازی هم افزا و تکمیل زنجیره ارزش با اولویت مناطق محروم و مناطق روستایی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود