Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی لائینی گفت: مهدویت ناب را باید از مهدویت دروغین آمریکایی جدا کرده، زیرا فرقه‌های مختلف با ترویج مهدویت دروغین در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه شب در جلسه ستاد مهدویت مازندران اظهار کرد: مهدویت ریشه در انقلاب اسلامی داشته و مبنای هویت آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای هر چه باشکوه‌تر شدن جشنواره مهدویت با هدف ترویج آن در سطح استان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب با توجه نکات بسیار ارزشمند و نیز تاکید رهبر معظم انقلاب بر آن یکی از مسائلی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه جریان مهدویت نیازمند یک مهندسی برای ترویج و گسترش آن در کشور است گفت: مهدویت ناب را باید از مهدویت دروغین آمریکایی جدا کرده، زیرا فرقه‌های مختلف با ترویج مهدویت دروغین در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
 
دبیر ستاد مهدویت مازندران نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ستاد در بخش توزیع کمک‌های معیشتی میان نیازمندان استان گفت: بیشتر فعالیت‌های ستاد مهدویت مازندران در ایام شیوع بیماری کرونا، مجازی برگزار شده است.

حجت الاسلام نصوری، بصیرت‌افزایی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را از مهمترین برنامه‌های مربیان این ستاد عنوان کرد و از برگزاری همایشی با هدف ترویج وقف مهدوی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مهدویت دروغین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور
  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • هنرمند انقلاب اسلامی در همه شئون زندگی تعهد و مسئولیت دارد+فیلم
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟